Įdomu paskaityt istoriją :) > > Mokinys sako, kazkokius sudus moko, neidomu. > Ar realiai neimanoma suprast algoritmo? Pirmas programas paskaliui mes rašėm į sąsiuvinį (nes kompų klasės visiem neužteko). Visa tai buvo ne "va čia toks elementas" "čia toks", "O čia dar toks". Buvo taip: "rašykit dabar taip." Komandos ten angliškos, savaime ne visiems dašuto. Net ir supratus, per 45 minutes pamokos su paskaliu nedaug ką padaryt eina kol sugalvoji ir parašai ir išdebugini. O iki kitos pamokos jei neištrina niekas, tai pimpalų prirašo. USB pas mus buvo paslėpti, kad flashų neįkišt :) Primenu ką aš norėjau pasakyti visais komentarais - visi man matyti informatikos mokytojai apie realius disciplinos taikymus žinojo ne ką daugiau už moksleivius. Pamenu, kad darant skaičių žaidimą laisvu laiku (kur spėliot daugiau ar mažiau) paaiškint, kodėl visą laik tą patį skaičių gaunu - nesugebėjo. Trūko randomize. Radau pats. Tik kitamet kita mokytoja sakė kad tokios reikia, bet nežinojo kodėl. Tokiam mokytojui pagarbos aš net norėdamas nesurasčiau. Jam ne vieta stovėt prieš mokinius, kai jis net lygioj vietoj pasimeta. Pagrinde todėl, kad jų vaikystėj kompai buvo tik univeruose ir programas krovė iš ričių. Ir manau, kad dar nepraėjo pakankamai laiko, kad situacija gerokai pasikeistu. Lygiai taip pat ir IT adminui mokyklos galima tik pasiūlyt eit nx, jei jis nesugeba atjungt $C share direktorės kompe, kur visos bylos guli ir kiti nevieši dokumentai. Windows XP kaip žinia buvo tragiška saugumo skylė, kur iki patchų ir sharai atviri buvo, ir net sendas klausė visko, ir shutdown -m \\* veikdavo. Dabar tokių problemų nėr tik dėka saugesnių windowsų iš dėžės. > > Excel'io lenteles ir =IF kaip ir lengviau pasiduoda kazkam prasmingesnio > Tik su ciklais algoritmuose sakyciau paskalis geriau.