Problema apie kuria cia kalbame yra gilesne.Dar nuo sovietmecio panevezieciams dailes kritiku ivarytas kompleksas,kad tapytojai pas juos nieko negali,o gali tik stiklioriai ir keramikai.Visada nepamiestami pagarbinti tarptautiniai keramiku simpoziumai,kurie,kaip raso autore,turejo itakos panevezieciu menininku mastymo ir braizo kaitai.Tas faktas,kad is jos isvardintu 'konceptualiu uzuominu erdvine prasme' turinciu autoriu tik 3-4 yra dalyvave siuose simpoziumuose bent karta,nieko jai nereiskia.Tarpe konceptualesniu butinai surandamas T.Rudokas,kuris nesikeicia daugeli metu ir kuria leksta,naiviai pastilizuota dekoratyviaja tapyba.Todel,kad jis skyriaus pirmininkas ir be abejo,savesnis.Stokodami intelekto panevezieciai klupo pries bet kuri dailetyrininka ir labai stengiasi kurti stilistiskai gryna (su koncepcijos imitacija)produkta,sakykim toks Juska,kuris visa gyvenima tapo savo blusas narveliuose dorai nesuprasdamas kam to reikia. Gaila,-tiek darbo ideta.O is tiesu visos koncepcijos yra pasaliniai dalykai, viska lemia talentas.Jo turi Grikis,bet jis blefuoja.Is jo dvieju darbu vienas yra visiskas niekalas,o antras su apsisikusiais dedulem-sarkastiskas, ciniskas isreiskiantis moraline kapituliacija.Neaisku,kaip jis pateko parodon-turiu omeny vidine autoriaus cenzura-ir jau visai neaisku kaip jis buvo nominuotas uz meile miestui..Nebent tai parodo visiska panevezieciu meno vadybininku susisikima. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15349