Tema: AKTYVIOS JUNGTYS/KULTŪROS DIS/KURSE. V. Rubavičius: filosofija – tai mąstymas apie veiksmažodį „yra“
Autorius: AišV
Data: 2009-12-15 03:56:00
hm, pakomentuoti reikia. Nežinau ar tai gerai ar blogai.reportažas toks
sakyčiau kaip sraigės kiaute. Bet tai jau klasikinė hermeneutikos
pasaulėvaizdžio išdava. Man atvirai sakant hermeneutika yra niekas.
Skaičiau ir nieko Aš ten neįžiūrėjau. Na visiškas nulis. Bet ... jei
jos nebūtų, tada būčiau labai neramus, kad kažko trūksta. Energini
modernizmo laikais šiaip jau užkaišiojo bent kiek rimtesnes skylutes.
todėl manyje esmi tvarka. Na prieš tai buvusio (pamiršau pavardę) buvo
kur
kas žasimingesnis, bet sunku pasakyt ar geresnis.Kaip gerai pastebėjo
kolega "kalba", komunikaciniai įrankiai yra socialumo ir
siociumo
duona. Tad klaikoka yra atskirtinumu definuoti kalba/išraišką.
Tradicijos/mokyklos yra vežamos socialiai. Graikai pastatė miestus
vėliau už
kinus, todėl ir stoikai (Šan Jang) ar Epikūras (Jang Džu) atsiranda
vėliau.
Plus-minus 500 metų. Galiu galvą nukirst, kad kitose socialinėse
farmacijose
(sakykim arabų/žydų) buvo tas pats, tik su išlikimu yra
liūdniau. Šiais
laikais bent jau internetas yra. Kitą vertus kokia Imanuelio Kanto
mokykla būtų
prie 500 metų. Arba kodėl vienoje mokykloje Fojerbachas vs Kantas. Ir
t.t. ir
pan. Be to. Šiaip jau pagal Foxą, kuris sako, kad kiekviena definicija
privalo
turėt 3 ir tik 3 aksiomas (kitos laikytinos subaksiomomis). Ar tai
būtų
Niutono dėsniai ar tai būtų filosofo apibrėžimas - tas pats.
Vadinasi,
viena iš aksiomų - filosofo socialumas:
Filosofo "yra" yra jau nebėra, jei nėra atbulinio ryšio.
Nežinau,
kaip išsukti "yra". Nebent sudievinus. Fui šventvagiška.
Todėl kvaila jankius kaltinti kažkokia sociologijos dalimi. Jankiai
yra
snobai ir jie dabar yra krūti daosistai. Nes Kinija tam tikrus ragus
Jankijai daro, kaip kažkada Europa.
--
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15785