niekaip nesuprantu tokio provincialaus ir infatilaus susidomėjimo Tarkovskiu. Vieną filmą mačiau - tą kur išdūrė kniazius akis menininkui, kad daugiau nepieštų. Būtų postsexualinės revoliucijos įtakoje Tarkovskis su genitalijas išdegintų. Pigus epochos kudakavimas. Į klasiką neužneša niekaip. Šiaip tokį Tarkovskinį šlamštą labai pamėgo išeiviai iš musulmoniškų kraštų Paryžiuje. Labai panašiai "sublimuoja" ir "intuityvuoja". Net snobai ir miesčionys jau pasitraukė iš tokio lauko. Domisi kiniečių sugebėjimu susideginti krosnyje, kai suskildavo ypač plono porceliano indas deginant. Dar patinka mergaičių "mažos" pėdos, žalojamos nuo mažens. Tai estetikos suteikia tik labai "rafinuotiems" ir savo košėj dvokiantiems "chudožnikams". O dėl triero tai man jau gana. Tokios pigios filmui reiklamos galėtų prilygti nebent "kiaulių gripo" reklama. Todėl net nežiūrėjau jo ir nepirkau "kiaulių gripo" vakcinos. Stilius taas pats, o ir reakcija tokia pati. Gudrios miesčionės greit sureagavo savo egzistenciją paįvairinti - trieras, pabodo tarkovskis arba "kiaulių gripas" pabodo AIDS. Be to varnos liguistas apeliavimas į lietuvių nacijos besitęsiantį holokaustą ypač juokingas. Dvęsia lietuviai rimčiau nei žydai. ir visi tyli. Prie ko čia fašizmas, komunizmas, globalizmas. Pats ėda save ir kitus verčia tas varna. Nepateisinu tokio sulyginimo. Tai šlykštu labiau nei klitoriaus nupjovimas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17335