Tema: ESĖ. Dvi savaitės Irane,arba kai propaganda netemdo akių
Autorius: AišV
Data: 2010-10-05 04:05:43

mjo, įdomus potėpis. Kadangi nebuvau Irane kaip turistas, o kaip
dirbantis,
tad kitaip "message" apie Iraną pasakyčiau. Bet sutinku su
Paleckiu.
Iš tiesų Iranas pagal darbo ir gyvenimo kultūrą kiek tai primena
Švediją.
Švedijoje Pietų 
Švedijoje  teko būti SWAS gamyklose. O Irane Ešfahano plieno
gamyklose.
Priekaištas Peleckiui - Persepolis yra šlamštas, Širazas joks
daugailypėje
Irano kultūroje vaidmuo. 

Liūdna, kad nėra jokios užuominos apie Ešfahana. Tai, ėch. Kai
sovietiniais
laikais buvau Samarkande, tai kaip įėjau į milžiniškus baltus
Samarkando
kuorus išsižiojęs taip ir išėjau. Buvau be žado. Tai Ešfahanas yra
1 mln
kartų gražesnis. Nėra didesnės nuodėmės padarytos baltajam žmogui,
kad Ešfahano
kultūriniai lobiai menininkui yra uždaryti dėl
"popagandinių"
tikslų. Bet tai juk ne Adidas skoro rodinu prodast. Tai juk ESFAGANAS.
Gaila
tokių spermos apipiltų menininkų (kiškis p.), kurie negali tai pamatyt
ir pačiupinėti
akimis. Su juo gali konkuruoti tik Angkor griūvėsiai Kambodžijoje.
tarp kitko. 

  Ešfahanas turi tokią istoriją (mačiau savo akimis paskutinius
    archeologų atradimus). Kad .... ėėėė. Tai dar iš Elamo
valstybės laikų.
    Uncover juodas. Ešfehano universiteto mokslininkai jau baigai
rekonstruoti
    Elamitų raštą. (3000 BC). Pasižiūri ir pagalvoji - kai Ešfahane
    civilizacija tiksėjo, varnos protėviai (judėjai) skaičiuot tik iki
trijų
    sugebėdavo, o kiškio p. protėviai maitinosi karkvabaliais ir
uogomis ir
    kartą į mėnesį mamuto mėsa. Kalbėt dar nemokėjo.
  Ešfehane yra mižiniškos judėjų (atvežtos dar Sasanidų laikais)
ir
    katalikų (iš Bizantijos laikų) diasporos. Štai tamstoms ir
    "fanatizmas". O kur Ispanijoj maurai? Beje, kaip tik toms
    diasporoms valdžia leidžia apmėtyti akmenimis neištikimom
moterim.
    Apskritai "apmėtymas akmenimis" yra Biblijinis reiškinys
ir
    muslimai jį perėmė iš Senojo Testamento, ko persų kultūroje nė
su žiburiu
    nesurasi. Tiesa, kaip ir Izaelio valdžia savo fundamentalistams, taip
ir
    Irano valdžia religinėm bendruomenė leidžia taip daryt tik su
mirusiais.
  Tiesa, dabar Ešfehanas yra didžiulis megapolis. Plieno gamyklos,
    branduolinė-atominė pramonė tai tik dalis. Karinės gamyklos
    pagrindetenais. Irano-Irako karo metu, persai naudojo Fantomo F1
lėktuvus,
    kaip jankių paveldą šacho laikais prieš Sadamo SU ir Mig. Per
kelis mėnesius
    karo metu Ešfehane buvo pastatytos remonto ir atsarginių dalių
gamyklos
    (Izraelio ar US valdžia iki šiol negali nusistebėti, kad tokie
laukiniai
    persai tai įstengė). Iš 190 F1 naikintuvų nedirbo tik 30. Pilotų
trūko.
    Vienžo pamatytų Lubio kontora Irane pramonės kokybę, tvarką,
švarą,
    ir t.t., tai apsitriestų iš pavydo, kai LUBISLAVISTANO 
gamyklų
    darbininkai pavalgyt neturi ką, užkilus dėl mažo vartojimo maisto
    kainoms (skaičiau internete). 

Kitą vertus, man ramios šiitiško idilijos Irane visiškai nebuvo. Buvau
įjunkęs
į armėnų kunigėlio vyną "Šyraz". Tai ne poddielkė
farnzuzka,
tai autentika, be to Tehrane lankiausi pas tikrus "zoroastrus",
kurių
net officialiai yra apie 1 mln (5mln Indijoj Mumbajuj). Taip kad ajatolų
valdžios
Aš kaip ir nemačiau Irane per daug. Daug daugiau pamėkliškos valdžios
yra
ten kur kiškis p. /ežeras/pasi/nebas gyvena. Tokį šlamštą galvoj
įkišo,
kad jėtus jėtus. Bet kitą vertus tai kažkas "fatališko"
Persijai.
Ne "tūkstantis ir viena naktis", bet tai, kad Stalinas per
Tehrano
dalybas 1943 metai, išsirūpino iš Čerčilio ir Ruzvelto sau
Karaliaučių -
jis aiškino tada, kad prūsai yra senovės rusų gentis. Patikėjo
Ruzveltas,
tiki ir kiškis p. savo mėšlo ir spermos gabailais įkištais į savo
smegenis. Tipo - nečitala, no prieziraju. Tokia yra "krasnaja
bolševička"
chudžnicos dalia. Dar kokį jiežerą, kaip kransnozameisko ispolkomo
pensionierša, kaip kiškio p. didžiausią draugą pridursi - PERSIJOJE
su makaronų kabinimu NIEKO
NAUJO.



-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=17058