Tema: (PA)SKAITINIAI. Provokacija
Autorius: AišV
Data: 2010-10-14 19:42:19

mjo. Californija šiandien, man primena Samarkandą anais laikais. Ant
prekybinės upės susiformavęs traukos laukas (ar tai būtų šilko
kelias, ar tai būtų Niujorkas-"Singapūras"). Savo laiku Samarkande
sprogo nauja mintis, technologijos, architektūra, kultūra, filosofinė
mintis - ko norėt. Californija turi Siliconą, Holywoodą, guglės
žydelius iš Pyterio, ko norėt, kai Jurčikas irgi tampa gana popsiškai
objektyvus (jokiu būdu ne provokacinis), juk panašūs šviesūs žydai
esti ir guglėje/holiwude - kitaip nebūtų pasisekę per Pasaulį. Beje,
Californija vienitelė sugeba atsilaikyti senių žydų lobistų spaudimui
ir yra Putino Rosios, augančios Kinijos gerbėjai. Švarcnegeris
(Californijos meras) šaltai kalbasi su Kinijos oligarchais, kremliaus
elitu ir atsargiai su "klasika" - japonais ir pan. (turbūt amžinai
šnapsą vartoja ir "ratukus" įkala) Šiaip, kai mokiausi Bangkoke, teko
laikyt įskaitas iš žydų etnogenetinės istorijos studijų. Tai buvo nuo
ground sturcturistics (antropologiniai) iki extended s. (soc.). Labai
nuobodu buvo. Tyrinėti žydai buvo labai neblogai, milijardai buvo
skiriami ir ... kas daug, tas nesveika. 
Su jai tai nėra labai paprasta, nes pati žydų koncepcija yra neaiški
ir labai dirbtinė. Bent jau supaprastintai skaldoma į tris macroetapus:
iki III epochinio Šv. Augustino gimimo (ikiKalifato fromavimosi) apie 300
AD, tautų kraustymasis ir O. Cromwelio Didžiosio Britanijos idnustrinis
perversmas. Vien tik Biblijinio laikarpio egzegezė sudaryta iš 7
laikotarpių. Vienž buvau prapuolęs nuo tokio inf krioklio (inf fall in
fall inf - Patricko posakis). O apie Iraną man patiko, todėl ir paskyrė
dirbt tenais. Bet kadangi buvau prie tų kuris pasityčiojo atvirai prieš
"spalvotos revoliucijos" kūrimą Irane (sovietinis prototipas), tai
persiuntė į Kinija. Ir gerai - nes "demokratinis" perversmas komiškai,
kaip mes disidentai buvom ir numatę, komiškai žlugo.Va kaip tik greta
sėdi vienas svečias pas mane - Aleksandrijo tyrėjas, to epochinio
laikotarpio (Šv. Augustino), kai skilo žydai/krikščionys pagal Biblijos
intepretavimą, Aleksandrijoj sudeginta biblioteka, apmėtyt akmenimis
žydų prekeivių fariziejai, katalikai laukė Pasaulio Pabaigos ramiai, o
Persijoj pirmą kartą buvo įvestas socializmas. Vienas įdomiausiu
laikotarpiu. Aš jam pavydžiu.

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=17100