___Dabar komentaras pretenzingas (prie kompanijos) ir rimtas. ____Puikūs postmoderno pavyzdžiai „Mama“ ir „Ania“. Mama įtikina grynumu. Jei ten yra fantazijos, tai nesijaučia. Ania – atrodo istorija dailinta, bet vykusiai. Literatūros priemonėmis poetas pralenkia dailės kūrėjus ir jų kūrinius – „Vilniaus vamzdį“, „Baltijos sieną“ ir aibę mažiau garsių. Čia ryškėja literatūros pranašumas. Vamzdžio kūrėjai žinoma kankinosi: kurį griozdą tempti iš sąvartyno, ar štai šis išraiškingiausias? Ar pilti rūgšties, kad labiau aprūdytų? O rezultatas vis tiek atsiduoda atsitiktinumu. Bet kiek jo turi būti, atsitiktinumo, šiame be stiliaus stiliuje? ____O Kęstutis atrenka žmonijos istorijoje ne krislelį, o lapelį – tokį kaip visi ir nepakartojamą. Pagal „post“ belieka daiktą atnešti į parodą, poeto atveju – tiksliai aprašyti, tą jis ir padaro. Tikslumas individualizuotas, post krapšto pakaušį – hmm, postpostromantizmas? Bet palaukęs sutiks – šedevras. ____O mes su kai kuriais komentuojančiais gal pasakysim panašiai kaip apie kokį Pirosmanį ar Kniūkštaitę – taip ir aš padaryčiau. Kas paneigtų galimybę. Bet paties Rastenio kiti pavyzdžiai komentaruose jau nepriauga anų. X-uoti eilėraščiai ragina – kaip lengva tokių prikepti... Kitaip žiūrintis pasakys: čia viskas – žaliava eilėraščiams, ne visa perspektyvi. Plačiau pasisakau savo straipsnyje „Universali estetikos teorija“. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=17321