na čia ir veltui tu verti kruvinas samanas. Šiaip, tamstai, nereikia karščiuotis. Islamas, kaip civilizacija yra atlikusi visiškai panašią globalistinę funkciją. Ant ko zyzia visi laisvi mąstytojai. Zyzia ant islamo zyzia ant dar šlyštesnio dabartinio globalizmo. Bet anai laikais iki čingischano kodeksinio lūžio (organizacinio pranašumo), islamas ir atlaikė tą žiaurų likimo kirtį. Atlaikė, išliko, bet neteko globalistinio vedamosios funkcijų. Už viską reikia mokėt. Europa tai žiauriai moka už du WW karus, kad turėtum ir islamą suprast. Man dašilo tai, kai skaičiau replikas Al Kaldun. Toks įdomus tipelis-intrigantas. Bet paliko ir Makiavelistinių ir Kantistinių ir pozityvistinių idėjų begales. Kaip Raselas kalbėjo - nieko tas islamas nedavė, po 500 metų eurpiečiai tą patį turėjo. Bet reikia įsiklausyt Al Kaldun valstybinės degradacijos virsmus. Ten tip top aprašyti ežero durniai, terros psichopatės ir totukai propligoniai. Tokį puvimo procesą galme įžiūrėt ir Tunis (ui Kartagina) ir Marakeše ir ypač, Augustino revokuliaciniame virsme Alžyre. Alžyras, supuvęs, kalbu - postAugustininis ir postIslamimperinis. Tą pamatai sienose, kur gyvai sirgo (vers mode) Al Kaldunas. Būk žmogus paskaityk Islamą kitaip. Tai, savo laiku, tokie patys šikniai, kaip ir dabartiniai globalistai. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18398