teisingai Noe pasakė, kūnas nėra nei blogas, nei geras, jis neutralus. Tai tik priemonė. Paklydimai atsiranda iš klaidingo suvokimo. Kūno pojūčiai riboti, todėl susitapatinęs su kūnu protas gauna klaidingą info. Susitapatinus su dvasia informacija gerokai praplečiama. pirmas ir pagrindinis laisvos valios žingsnis - tapatybės pasirinkimas. Susitapatinęs su kūnu protas ima kurti iliuzinį EGO pasaulio ir svęs jame suvokimą. Jėzus turėjo kūną, bet jo prote nebuvo njieko, kas būtų ne nuo Dievo. Mūsų protai, o protas - dvasios veiklioji dalis, užblokuoti ego iliuzinėm mintim. Adomo ir Ievos nuopolis, tai, kaip sakiau ir buvo tikrosios savo tapatybės, tapatybės su Dievu - Dievo sūnumi, praradimas. Jėzus mums atnešė "Gerają Naujieną", tai, kad mes nesame vien kūnai, bet kad mūsų tikroji prigimtis yra dieviška. Musulmonai tebegarbina Dievą vergiškai. Atmesdami Jėzaus Kristau dieviškumą, jie atmetė ir savo dieviškumą, todėl jų tikėjimas nepakilo už ego ribų. Ego mąstymo žmogus savo AŠ projektuoja į Dievą ir todėl mato Dievą pavydų, kerštngą, pasirenkantį ką mylėt ir ką nubausti... ir t.t. O juk Pradžios knygoj Dievas džiaugiasi sukūręs TOBULĄ PASAULĮ ir žmogų pagal savo pavyzdį. tad iš kurgi tie netobulumai? Aišku, kad iš atsiskyrusio nuo Dievo proto. Atsiskyrimo nuo Dievo nėra ir negali būti, vadinasi toks mąstymas yra iliuzinis ir kuria iliuzinę pasaulio sampratą. Todėl ne pasaulį reikia gerinti ir keisti, bet savo Pasaulio MATYMĄ. Šito nesuprato Šliogeris, psilikęs su savo ego matymu, nors cituoja Boudiljardą, kuris kalba apie TIKRĄJĮ matymą, Kristau viziją. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18398