Tema: Re: reikalinga sesele - slauge Kaune
Autorius: Algis
Data: 2009-08-05 00:13:54
AlfIndraja wrote:
> Viena smulkmena, kaip sesele gali buti "sesele", jei ji nediplomuota?

Kaip dabar - nežinau. Prieš kelis metus galėjo.
Formaliai - ne, o realiai pažįstama medicinos studentė dirbo sesele.
Ir per metus sukaišiodavo tiek kateterių (ir ne tik į veną), kad
nežinau, kaip gali per 10... 20... ar 30 metų tie įgudžiai dar pagerėt.

> Na taip, mano sesuo, man gali but ir sesele...Bet medicinos sesuo, tai
> bent jau med. seseru mokykla galetu buti pabaigusi...o tokia istaiga
> kadaise buvo Kaune, ir zinau, kad diploma ten isduodavo, panasaus lygio,
> kaip technikumo, bet bent jau jis paliudija, kad zmogus moka tam tikrus
> dalykus atlikt.

Nu jo. Yra ir slaugių kursai. Ir slaugytojų padėjėjų.
Čia gal mano iškreiptas supratimas "medicinis išsilavinimas = baigęs
medicinos fakultetą", o ne proftechą arba kursus.

> Kaip kitaip galeciau samdyti zmogu suleisti vaistu, jei
> nezinau apie jo darbo igudzius ir patirti?

Sužinok ;)
Pašnekėk su žmogum, paklausk elementarių klausimų - ar moka įstatyt
kateterį, kada tą darė, kiek kartų, kur. Paprašyk rekomendacijų. Ir
tiesiog pasinaudot benra nuovoka (common sense)

O 10 m. patirtis...
Negi rimtai atrodo, kad per 10 metų galima geriau išmokt sudėliot
vaistus į dėžutes, suleist vaistus ir pastatyt lašelinę, nei sakykim per
metus pastoviai tai darant?

> Jau turejom viena tokia...
> "sesele".... tai seneliui venas isdraske, paliko kraujo bala ir
> issigandusi zmogu... bande "pastatyt laseline" ir nieko nesigavo...

Šviesi šito reikalo pusė, kad "seselė" heroino nevartoja,
kitaip tokių probelmų nekiltų ;)

Jei rimtai - gaila, kad tokią karčią patirtį turėjai. Ir pikta ant tokių
idiotų-šarlatanų. Ir iš kur tokie "aukšti" reikalavimai suprantu,
bet jie vistiek visiškai neadekvatūs.

O apie 1000 Lt Bone daddy rašė, palinkėjimus man.