Manau kad galimybe rasyt po posto butu neblogas reikalas.... del klientu tai ka as zinau -- galetu buti tiesiog profesionalu puslapis ir tiek. Man pvz. pazistant Dunduka uztenka jo atsiliepimo apie X firma arba persona, o tos personos/firmos paaiskinimai tai jau manes visai nedomintu, juk cia joks ne teismas su pretenzijom i absoliucia tiesa.... "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message news:k0kp0d$hg9$1@trimpas.omnitel.net... > 2012.08.17 00:46, ASIA rase: >> As rubrika galiu padaryt ir padarysiu - bet ar man nebus teisinis "niu >> niu niu"? >> Gal pavadint - "su kuom dizaineriai nenori turet reikalu" :) :) >> O "nenoras" subjektyvus reikalas. :) > > > Gal forumo forma reiketu daryti?! Tam, kad kita puse galetu pasiteisinti, > apsiginti. Gal net pries dedant kritika kita puse turetu buti privalomai > informuota, pvz., el. laisku su tekstu, mazdaug, ten ir ten apie Jus > paskleista neigiama informacija, bet Jus galite issakyti savo nuomone ir > ja apginti arba pan. Tame paciame laiske galetu buti ir atsiribojimo > (perkelimo ant skelbejo) nuo teisines atsakomybes tekstas. Maza kas kuo > gali buti nepatenkintas ir paskelbti nesazininga/neteisinga informacija. > > Ivykus viesai diskusijai tarp konfliktuojanciu pusiu visi galetume > pasisemti informacijos, paziureti i situacija is kitos vezimo puses, > pasidaryti isvadas bei ateityje isvengti konfliktiniu situaciju. > Konfliktai, paprastai, ivyksta, kai puses skirtingai vertina tuos pacius > dalykus. > > -- > Su visa pagarba, > Dunduk@s