na situ filosofiju tai mes ir i grroopsa galime patrasinet, paskaitinet, o info is patikimu saltiniu apie bloga klienta manau yra labai svarbi ir IMHO hamletishki postringavimai ala "taip, bet..." manau ner labai aktualu siuo atveju. "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message news:k0l7t1$26i$1@trimpas.omnitel.net... > 2012.08.17 12:52, Jokubas rase: >> Man pvz. pazistant Dunduka uztenka jo atsiliepimo apie X firma arba >> persona, >> o tos personos/firmos paaiskinimai tai jau manes visai nedomintu, juk cia >> joks ne teismas su pretenzijom i absoliucia tiesa.... > > > Palauk, palauk. As saves taip gerai nepazistu :). Buna, gi, kad ant karstu > apkaltinu klienta (bent jau mintyse), kad nesamoniu nori, kad taip niekas > nedaro, kad nesamone. Paskui pagalvoji, isgeri kavos, kas ruko - paruko ir > pradeda kitaip viskas atrodyti. I dazna dalyka klientas ziuri kitaip nei > mes ir kitaip vertina. > > Manau kliento nuomone padetu tobuleti mums patiems. Tik, kad netaptu > rietenom ir besalygines tiesos ieskojimu. > > Pries pora metu kreivai/istrizai issikirto partija kalendoriuku. Mane > iskoliojo uzsakovas, as koliojausi su spaustuve. Kazkaip nugirdo > koliojimasi vienas is klientu. Zinai, sako, - Kur jus visi cia matote > problema? Nu va, sakau, kalendoriukuose vaizdas istrizas, brokas, kaledos > ant nosies, nebera kada perspausdinti. Anokia cia beda tas man atsako. Tu, > sako, geriau man atsakyk Pizos bokstas brokas ar sedevras? > > Va taip. > > -- > Su visa pagarba, > Dunduk@s