a koks skirtumas ar as vardenis ar teofilis - vis viena as individas su savo pirkimo savybemis, kuri galima puikiausiai trackinti. Tinklai tuo naudojasi, taip pat papildomai uzsakoma begale tyrimu... lojalumo siuo metu tinklams nera. Pirkejai pasiruose migruoti i kita miesto gala siekiant sutaupyti kelis litus kad ir "ant apelsinu", zvejoja nuolaidas ir kuponus. Tinklai siulo akcijines prekes, kartais zemiau pirkimo kainos is tiekeju, noredami sudaryti pirkeju srauta (tipo atejau bibieski vodkes papigiai, bet pajimsiu ir su kosmine marza pieno, abaliu ar plauku lako). Taciau, laikai baigiasi tie - pirkejai gudresni, paziuri kas yra pigiau kuriame tinkle ir perka dazniausiai tik akcijine preke - to rezultate krentanti tinklo apyvarta ir nebeveikiantis "pradinis" mechanizmas. Apie tinklu marzu dydzius patylesiu... jos ziauriai dideles... Manau, protingesnis pirkejas tai izvelgia per "akcijas". beje, buna dar bajeriu su akcijinemis kainomis. kai pries akcija kaina viena, per akcija originalioji kaina jau pakelta i virsu, kad nuolaida butu didesne, pofig kad nuolaidos litais beveik nera :)) manau nieko naujo nepasakiau. Kas link pirkejo korteliu- daugelis turi praktiskai visu tinklu korteles (apart Rimi, nes ji neturi jokiu ) - ir gerai, laimi juk tik galutinis pirkejas, o kortele nieko nekainuoja tik uzima vieta piginineje :) "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:hgm16k$ndd$1@trimpas.omnitel.net... Iš esmės - niekiek. Tai tik būdas tave prisirišti psichologiškai prie prekybos tinklo. Lojalumas [tikras] LT neskatinamas, tą reikėtų įsidemėti, pradedant mobiliukais, baigiant prekybcentriais. Norint tave skatinti, reikėtų orientuoti į tai, kad per mėnesį tam tikrą pinigų sumą garantuotai atiduosi prekybos tinklui. O kas ant to pasirašytų? Nes jei norėtų pasirašyti, tai būdamas racionaliu pirkėju, turėtų išsiaiškinti visas rinkos sąlygas, pradedant konkurentais, baigiant turgumi ir pavieniais ūkininkais. O tą padarius labai greitai suvoktum, kad prekybcentryje kainos privalumo tikėtis sunku. Priedo visam procesui sugaištum daug laiko. Kadangi toks elgesys nėra optimalus, tai jis ir apskritai neskatinamas diversifikuotų prekių rinkoje. Tą galima pasiekti tik vienodų prekių rinkoje, tokioje, kaip, pvz.: degalų. Ten labai aišku - jei per mėnesį supylei tam tikrą degalų litrų skaičių, sekantį mėnesį gauni atitinkamą nuolaidą nuo litro. Arba apskritai gauni nuolaidą, kuri visada garantuoja geriausią kainą (bet nebūtinai servisą). Taip veikia, nes palyginti yra lengva. Ir dar jei kvailys duosi savo tikrus asmeninius duomenis, o ne Vardenis Pavardenis @Rūgpienių kaimas, 223322, tada apie tavo įpročius ir pan. viską žinos. "panoramiksas" <laukiu@laiškų.lt> wrote in message news:hglf3u$4mb$1@trimpas.omnitel.net... > Labą vakarą, > šitas klausimas jau kažkaip atsibodo, švelniai tariant, > tai noriu išsiaiškinti, ar verta tą kortelę turėti. Kiek > galima su ja sutaupyti? > > Ačiū. > >