Tema: Re: el. suvartojimo matavimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-01-08 18:46:37
cD-r0m rašė:
> Multimetras pigus gal, nes gerokai per mažai skamba.. mano nieko
> nedarydamas 200W ėda, užmetus video perspaudimą su daug layerių efektų
> (GPU+CPU darbas) lupa apie 500W, jaučiu sintetinis testas dar daugiau
> paimtu..

O čia jau tikrai panašu į pigų vatmetrą...
Koks čia pc ar net workstation'as ėda 200W nieko nedarydamas?

p.s. jei tikėti kai kuriais iš pažiūros tikslesniais testais, tai gaming
pc (i7-920; GTX 260 Extreme+, ENGTX295/2DI), tik _perkrovus_ (Furmark +
Prime'95) užsikačiagarina iki ~370 ir 500 W...
O vidutinėse ir didesnėse apkrovose tesiekia ~200-300 W