Teoriskai galetu, bet praktiskai kompas galvoja, kad yra gedimas ir uzsidega "check engine" ar kazkas panasaus. "Pranelis" <praniskes@pas.mane> wrote in message news:op.wjazkwr13pjcqx@giedrius-hp... > IMHO jei liambda veikia, tai nieko nereik keist purkstuku darbe. Kompas > pats pareguliuos didesni E85 kuro kieki pagal nesudegosio deguonies likuti > ismetimo dujose. > > On Sun, 19 Aug 2012 22:27:49 +0300, AMB <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote: > >> Ant labai mazai masinu tebuna , kad visi purkstukai dirbtu vienu metu, >> tas >> kiek zinau budavo dazniau ant amerikietisku masinu, bet cia kalba eina >> apie >> senu metu. Ant bent kiek naujesniu tikrai nerasi, kad visi purkstukai >> butu >> lygiagreciai sujungti. >> Reiktu matuoti purkstuko veikimo laika ir dadeti koeficienta, arba isvis >> daryti paprasciau ideti pastovui keliu mili sekundziu uzdelsima (net >> nematuoti kiek dirbo purkstukai), lemda turetu susitvarkyti. Zodziu >> principas kaip duju kompo ir padaryti galima, bet nematau tikslo, nes E85 >> daugiau sunaudoja ir ekonomijos litais nebus. >> >> >> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >> news:k0r88q$m5j$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir >>> pripursktas >>> ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint >>> kuro >>> riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo >>> davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO ir >>> sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus >>> daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo >>> fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis. >>> >>> -- >>> vyt/ / >>> >>> vw kombi od. variant (Dizelis) >>> vw golf II (Dizelis) >>> >>> "GG" <GG@gg.lt> wrote in message >>> news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi :) >>>> >>>> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur vieno >>>> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose >>>> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba >>>> 6litrai/val. >>>> >>>> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i viena >>>> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, >>>> kad >>>> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai nera >>>> (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, o >>>> tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu? >>>> >>>> O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad >>>> prailgint >>>> purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 >>>> pilt >>>> E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir >>>> perkrova >>>> (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan) >>>> >>>> Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :) >>>> >>>> p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i >>>> ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina >>>> Lietuvoje), >>>> tiesiog sportinis interesas. >>>> >>> >>> >> >> > > > -- > Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/