gal vis po kokius 5 litrus to e85 pilant ir juos isvazinejant kompas pats persimokintu ant ilgesnio ipurskimo? "AMB" <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote in message news:k0rg1e$t93$1@trimpas.omnitel.net... > Teoriskai galetu, bet praktiskai kompas galvoja, kad yra gedimas ir > uzsidega "check engine" ar kazkas panasaus. > > > "Pranelis" <praniskes@pas.mane> wrote in message > news:op.wjazkwr13pjcqx@giedrius-hp... >> IMHO jei liambda veikia, tai nieko nereik keist purkstuku darbe. Kompas >> pats pareguliuos didesni E85 kuro kieki pagal nesudegosio deguonies >> likuti ismetimo dujose. >> >> On Sun, 19 Aug 2012 22:27:49 +0300, AMB <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote: >> >>> Ant labai mazai masinu tebuna , kad visi purkstukai dirbtu vienu metu, >>> tas >>> kiek zinau budavo dazniau ant amerikietisku masinu, bet cia kalba eina >>> apie >>> senu metu. Ant bent kiek naujesniu tikrai nerasi, kad visi purkstukai >>> butu >>> lygiagreciai sujungti. >>> Reiktu matuoti purkstuko veikimo laika ir dadeti koeficienta, arba isvis >>> daryti paprasciau ideti pastovui keliu mili sekundziu uzdelsima (net >>> nematuoti kiek dirbo purkstukai), lemda turetu susitvarkyti. Zodziu >>> principas kaip duju kompo ir padaryti galima, bet nematau tikslo, nes >>> E85 >>> daugiau sunaudoja ir ekonomijos litais nebus. >>> >>> >>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>> news:k0r88q$m5j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir >>>> pripursktas >>>> ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint >>>> kuro >>>> riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo >>>> davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO >>>> ir >>>> sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus >>>> daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo >>>> fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis. >>>> >>>> -- >>>> vyt/ / >>>> >>>> vw kombi od. variant (Dizelis) >>>> vw golf II (Dizelis) >>>> >>>> "GG" <GG@gg.lt> wrote in message >>>> news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi >>>>> :) >>>>> >>>>> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur vieno >>>>> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose >>>>> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba >>>>> 6litrai/val. >>>>> >>>>> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i viena >>>>> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, >>>>> kad >>>>> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai nera >>>>> (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, >>>>> o >>>>> tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu? >>>>> >>>>> O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad >>>>> prailgint >>>>> purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 >>>>> pilt >>>>> E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir >>>>> perkrova >>>>> (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan) >>>>> >>>>> Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :) >>>>> >>>>> p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i >>>>> ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina >>>>> Lietuvoje), >>>>> tiesiog sportinis interesas. >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/ > >