pastayti normalu pakroveja ir pamirsti ta beda. "Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message news:k29q0n$ugf$2@trimpas.omnitel.net... > is kur yra zinoma, kad akumuliatoriai per daug kraunami? Jei taip-tai > reikia apriboti krovimo srove varza arba kaitaliojant krovimo itampa(kai > akumai pasieks nominalia itampos verte-nutraukti krovima). O dvieju > krovikliu 12V atskirai naudojimas nieko naujo neines... Tu atskiru akumu > celes juk taipogi sujungtos nuosekliai. > > > "Vasaris" <none@none.none> paraðë naujienø > praneðime:k29i8i$jjs$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Matyt praleidau fizikos pamokas mokykloje :-(, bet domina toks >> klausimas. Yra prietaisas, kuris maitinimas 24 VDC átampa. Ið esmës - tai >> stovintis elektros variklis avariniams veiksmams. Jo maitinimo ðaltinis - >> 2x12V SLA/VRLA akumuliatoriai, sujungti nuosekliai. Pastarieji dabar >> kraunami taip, kaip pavaizduota prikabinto paveiksliuko kairëje pusëje - >> vienas 220V AC trafas á 24VAC, kuris po to dar "lyginamas" su vienintelio >> diodu á pusperiodþius, kurie ir "krauna" akumus. Èia taip "sugalvojo" >> gamintojas. Pigu ir paprasta. >> Rezultatas - be abejo greitai nusibaigiantys akumai, nes su tokiu buku >> krovimu jiems nugaruoja elektrolitas (perkraunama), priedo nuosekliame >> jungime akumai iðsibalansuoja ir vienas nusistekena greièiau nei kitas. >> Keisti akumus - brangus malonumas. >> >> Dabar ádomus klausimas: ar ámanoma gamintojo orginalø krovimà >> perdaryti ið 1x24 VAC krovimo kaip dabar, á 220V => 2x12VDC, atskirus >> pakrovëjus? Schema - deðinëje. Kiek pamenu, pakrovëjai tokiu atveju turi >> bûti "galvaniðkai atriðti". Nepamenu principo, kà tai reiðkia ir ar >> pastarieji tinka: >> >> http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ikrovikliai-UPS-ir-kiti-priedai/Impulsinis-ikroviklis-akumuliatoriams-CTEK-MXS-5-0.html >> (2x190 Lt) >> >> Nes alternatyva yra daug brangesnë 24V krovimui: >> http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ikrovikliai-UPS-ir-kiti-priedai/Impulsinis-ikroviklis-akumuliatoriams-CTEK-MXT-14.html >> (1 x 680 Lt). > >