jokiu ten greiciu reguliavimu ir stabdymu variklyje... Principas toks: variklis pasisuko ir uztrumpino sakysim vandens papildymo kontaktus. Voztuvai atsidaro ir leidzia vandeni, o varikliui grandine nutraukiama. Variklis ijungiamas vel, kai vandens lygio daviklis vel paleidzia varikliuka i kita pozicija ir t.t. Kitais atvejais pvz varikliuka paleidzia pasiektos temperaturos daviklis... Cia matyt kazkur uzsitrumpino grandine ir variklis visada gauna itampa, ko neturetu but istisai. "AMB" <jkhhjkl@lljhkjk.lt> parašė naujienų pranešime:lkv8ab$gp5$1@trimpas.omnitel.net... > Sugedo skalbenke, kuriai turbut koks 20 metu. Ten valdymas pasukamas > panasiai kaip ant Riga skalbenkiu kad budavo (laikui einant sukasi pati > rankenele). Gedimas toks, kad pasuki ir labai greitai tas mechanizmas ( > rankenele) sukasi, kai turetu letai suktis skalbiantis. Koks cia galetu > buti > gedimas sudilo gal kokie dantratukai tame perjungiklyje , o gal ten > nuosekliai jungiasi ir nuo sroves stiprumo tas sukimo greitis gaunasi? >