dekui, turbut taip ir bus padaryta, nors dar nebandziau ardyti. kazin ar ten yra koks mikrovaldiklis, ar ten taip ir padaryta viskas ant kontaktu ir davikliu. Gal koks daviklis tarkim vandens lygio istisai suveikes, tai ir gaunasi, kad suka ta perjungeja, nes ijungus istisai pila vandeni ir greit sukasi perjungejas. "Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message news:lkvrl2$2n6$2@trimpas.omnitel.net... > jokiu ten greiciu reguliavimu ir stabdymu variklyje... Principas toks: > variklis pasisuko ir uztrumpino sakysim vandens papildymo kontaktus. > Voztuvai atsidaro ir leidzia vandeni, o varikliui grandine nutraukiama. > Variklis ijungiamas vel, kai vandens lygio daviklis vel paleidzia > varikliuka i kita pozicija ir t.t. Kitais atvejais pvz varikliuka > paleidzia pasiektos temperaturos daviklis... Cia matyt kazkur uzsitrumpino > grandine ir variklis visada gauna itampa, ko neturetu but istisai. > > > > "AMB" <jkhhjkl@lljhkjk.lt> parašė naujienų > pranešime:lkv8ab$gp5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sugedo skalbenke, kuriai turbut koks 20 metu. Ten valdymas pasukamas >> panasiai kaip ant Riga skalbenkiu kad budavo (laikui einant sukasi pati >> rankenele). Gedimas toks, kad pasuki ir labai greitai tas mechanizmas ( >> rankenele) sukasi, kai turetu letai suktis skalbiantis. Koks cia galetu >> buti >> gedimas sudilo gal kokie dantratukai tame perjungiklyje , o gal ten >> nuosekliai jungiasi ir nuo sroves stiprumo tas sukimo greitis gaunasi? >> > >