Būtent masės. Tais laikais nuo akumo eidavo trumpas laidas į automobilio korpusą. Va ant to laido ir matavo įtampos skirtumą. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mckk3v$12f$1@trimpas.omnitel.net... > gal ne mases o pliusas. mase ten per genero korpusa jungias > > On 2015.02.25 13:13, Zhiniukas wrote: >> Senai senai mačiau schemą, kur vietoj šunto buvo masės laidas į >> automobilio akumą. Paprastu operaciniu įtampų skirtumą tarp galų >> pastiprini ir turi srovę. >> Tik sukalibruot reikia pagal kokį etaloną. >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:mck95b$olb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kolegos, patarkit, kaip geriau matuoti akumuliatoriaus krovimo srove ? >>> Noriu su Arduino pagalba pabandyti pasidaryti mieruokli, bet reikia >>> kokio nors sensoriaus tam reikalui. Ismastau tokius variantus - >>> holodaviklinis, rezistorius (shuntas), rite. Vienok masinoj gali buti >>> daug elektromagnetinio trugdzio, tai kaip jis paveiks holodaviklini >>> matavima bbz. Gal niekaip, o gal kazkaip, neteko daryt... Turbut >>> atspariausias trugdziams butu shuntas, bet blin, krovimo srove gali >>> buti 50-70A, tai shunta jauciu noresis jamt kad bent 100A laikytu, o >>> kiek isguglinu tai kazkokie SMD po 3W metosi... Su rite irgi niuansas >>> - radau viena kuri kaip ir tiktu, bet ne lauko instaliacijai (nu kad >>> ir po kapotu, bet vistiek, dulkes, dregme), o ir maitinimas dvipolis. >>> Ir isejimas dvipolis. Turbtu tam kad krovimas pliuse o iskrovimas >>> minuse indikuojamas. Bet ar minusini voltaza supras Arduinas tai bbz, >>> neteko bandyt. Tai vat... Gal kas esat dares pasiteisinusi varianta - >>> rekomenduokit koki nors matavimo buda :) >>