Tema: Re: I2C to PC
Autorius: azartas
Data: 2015-04-09 17:20:30
Įdomiai, aš kažkaip tikėjaus, kad turėtų jau egzistuoti toks dalykas.
Reiks gal laisvam laikui atsiradus nupūsti dulkes nuo Delphi ir pažaisti.
Juolab kad ir visai padorų pirštelį radau tam tinkamą:
http://eu.mouser.com/ProductDetail/FTDI/UMFT200XD-01/?qs=Gp1Yz1mis3UeA9WVAXrk0Q%3D%3D

>>> https://acroname.com/products/DEVANTECH-USB-I2C-INTERFACE-ADAPTER