Tema: Re: I2C to PC
Autorius: V
Data: 2015-04-09 20:38:29
Softas kiekvieno adapterio atveju bus skirtingas, nes komandos priklauso nuo
to, kas ir kaip buvo suprogramuota to adapterio firmwar'e.
Pvz.,
http://www.robot-electronics.co.uk/htm/usb_i2c_tech.htm
apacioje yra softo pavyzdys tam konkreciam adapteriui.
Yra surasytos komandos, kurias galima nusiusti per virtualu COM porta
naudojant terminala.

Kiti adapteriai gali buti padaryti taip, kad bus ne virtualus COM, o tiesiog
USB HID irenginys, ir komandu siuntimui/priemimui reikes naudoti USB
report'us.