Žuo, reikės dar pasiskaityti.. :) Didelio poreikio tiems LED'ams kaip ir nėra, daugiau dėl įdomumo.. Dabar daugumoj mūsų dviračių stovi 2,4W + 0,6W kaitrinės, pasipriešinimo nejaučiam, ne tour de france, o kaimiškos vietovės (+ šiaip ar taip dažniausiai tempiama ir vaikiška priekaba).. Pagal KET gi bet kokiu vieškeliu važiuojant reikia liemenių arba veikiančių žibintų, mums patogiau veikiantys žibintai, kurių nereikia nei krauti, nei ką – imi ir mini.. O daugiau šviesos nepamaišytų.. 2015.05.04 10:18, azartas rašė: > 6V 3W yra matyt su nominalia apkrova. Su mažesne apkrova arba išvis be > jos voltų iš dinamos gali užaugti iki 40. Schemos nuorodoje abejotinos, > pvz jei apkrova (LED) atsijungs, o schema liks prijungta prie dinamos, > tai 4V kondensatoriai iššaudys garantuotai. O ir apkrova turi būti > rimta, kad daugiau 4V nekiltų įtampa. > Su linijiniu reguliatorium (nuoroda į farnell) taip pat nieko rimto > nesigaus, nes jis kais nežmoniškai ir nemažą gabalą galios tiesiog > išpleškins tuščiai į orą. > Dinamai apkrova nėra kritinė, nebent ruošiatės prijungti būtent 3 vatų > LEDus. Tik tada jau ir ratas sunkiai suksis ir minti bus pastebimai > sunkiau. > > Mano mintys iš praktikos būtų tokios. > Dinama yra silpnas įrenginys, todėl nesiūlyčiau orientuotis į tai, kad > su juo apsišviesit kelią. Geriau tai patikėti akumuliatoriniam > prožektoriui. Bus ir minti lengviau ir apšvietimo kokybė visiškai kita. > O dinamai galima palikti indikacines funkcijas - priekyje ir gale > pastoviai šviečiančius negalingus LED. > Maitinimui schemą naudoti rekomenduočiau switching regulator su > pakankama įtampos atsarga įėjime. Va čia maždaug į tą pusę daryta: > http://www.ktverkko.fi/~msmakela/electronics/dynamo5v/switching/index.en.html