2015.05.05 12:11, mirkt rašė: > Žuo, reikės dar pasiskaityti.. :) > > Didelio poreikio tiems LED'ams kaip ir nėra, daugiau dėl įdomumo.. Dabar > daugumoj mūsų dviračių stovi 2,4W + 0,6W kaitrinės, pasipriešinimo > nejaučiam, ne tour de france, o kaimiškos vietovės (+ šiaip ar taip > dažniausiai tempiama ir vaikiška priekaba).. Pagal KET gi bet kokiu > vieškeliu važiuojant reikia liemenių arba veikiančių žibintų, mums > patogiau veikiantys žibintai, kurių nereikia nei krauti, nei ką – imi ir > mini.. O daugiau šviesos nepamaišytų.. > > 2015.05.04 10:18, azartas rašė: >> 6V 3W yra matyt su nominalia apkrova. Su mažesne apkrova arba išvis be >> jos voltų iš dinamos gali užaugti iki 40. Schemos nuorodoje abejotinos, >> pvz jei apkrova (LED) atsijungs, o schema liks prijungta prie dinamos, >> tai 4V kondensatoriai iššaudys garantuotai. O ir apkrova turi būti >> rimta, kad daugiau 4V nekiltų įtampa. Dėl to puslapyje ir yra (ar bent buvo kai kažkada dariausi) patarimas, kad kondensatorių lituot arčiau diodo. Šios schemos jau dviratininkų klasika, kurias daug kas yra pakartojęs. Pas mane patį N metų puikiai veikia 2W šviesdiodis (marketinginiai 5W) su 6V 3W generatoriumi stebulėje. Niekas nesudega leidžiantis nuo kokio kalno ir prie ~60 km/h, o kelią pasišviest galima jau nuo kokių 10 km/h. Kalbant apie per didelę apkrovą ir rato stabdymą, taipogi nekreipk dėmesio. Šią žiemą papildomai prisijungiau gale raudoną diodinį žibintą su stovėjimo funkcija, tad kol jis užsikrauna papildomai naudoja 160mA ir nepaisant to nesijaučia didelio stabdymo. Tiesiog ši dinama net užtrumpinta neatims daugiau kelių W ir prie tarkim 100W į pedalus to praktiškai nesijaučia. Vienu žodžiu gali drąsiai darytis. Pas mane tiksliai nebepamenu ar 2 ar 5 schema ir kelis metus važiuojant kasdien veikia be jokių problemų. Sig.