Greiciausiai sudile sepeteleiai tiek, kad jau nera gero kontakto. Versija tikrinama tiesiog keiciant naujais, be joikiu ten "man atrodo dar geri" Del galingesnio variklio bedu irgi neturetu kilti, bent jau del 50...100W. "Sigun" <a@xxx.lt> wrote in message news:nroogu$hlb$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, prieš kurį laiką pastebėjom, kad per priekį kraunama skalbimo > mašina prasčiau skalbia. Ir kuo toliau, tuo blogiau. Dabar pamatėm, kad > skalbimo metu variklis tarsi nepajėgia pasukti būgno. Girdisi variklio > burzgimas, bando sukti, tačiau būgnas vos pajuda ir nesisuka. Tarsi būtų > per daug skalbinių prikrauta arba per laisvas dirželis. Bet ir dirželis > įtemptas (kai neskalbia sustoja variklio velenas) ir bandėm su puse > skalbinių svorio. O tuo pačiu su gręžimu viskas tvarkoje - ir > subalansuoja ir išgręžia tuos, kurių nesugebėjo skalbti. > Variklis paprastas: viena statoriaus apvija, viena rotoriaus apvija, > apsukų daviklis ir termo saugiklis, t.y. tiek skalbimui, tiek gręžimui > turėtų būti naudojamos abi tos pačios apvijos. Bėdų ieškau variklyje, > nes turėjau kitą variklį nuo panašios skalb. mašinos, tik kiek > galingesnį, kurį įdėjus pradėjo skalbti. > Bet jei kaltas variklis, kas jam galėjo atsitikti? > Angliukų dar likę apie 3 cm. Viduje lyg netrumpina. Statoriaus varža 2,6 > Om, rotoriaus vienodai auga kas 0,3 Om, t.y. tarp 1 ir 2 rotoriaus > plokštelių 0,3 Om, tarp 1 ir 3 -> 0,6 Om ir t.t. > Kitas klausimas ar galiu palikti galingesnį variklį? Originalus > berods 450W, įdėtas pabandymui gal 500-600W. Skirtumas nuo originalaus > toks, kad galingesniame dar yra papildomas kontaktas, kur prijungta > statoriaus vidurio atšaka. > > > Sig.