Mano sunau, zinok ant BTR ten visada du elektrolitiniai kondensatoriai eina ir vsio. Jus ten vokisku boxeriu prisipirke tai patys ir kalti, kad viskas jums genda. heil putin! On 09/20/2016 08:01 AM, Evaldas wrote: > Ale tu matai kaip vatnikas ishmaste! Idomu ish kur tas galingesnis variklis ima tos papildomos galios (jei jau reguliatorius sugedes ir jos neduoda tiek kiek, reikia) ? Matyt ish komuznizmo dvasios.... :D > > "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nrqf7j$13h$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas cia? Uzgautos senatvinės ambicijos? Kai paplosi, nueik isgert uspakajonsu, idan jie tau padetu susivokti, kad vandenyje esancius slapius skudurus masinai pradėt sukti yra sunku. Sukimo momenta suteikia reguliatorius. Idėjus galingesni varikli, variklio galios priedas kompensavo reguliatoriaus dėl senu kondu sumazėjusia galia. Sutvarkys reguliatoriu, uzteks ir buvusio variklio galios, kaip kad uzteko ir masinai esant naujai. >> >> >> "Evaldas" <nera@mailo.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nrqa33$viu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Genijus, visi ploja atsistoja! Va dar pasakayk genijau kodel su kitu varikliu tas pats "sugedes" reguliatorius veikia gerai. Ar iki tiek perskaityt jau "niasilil" ? >>> >>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nrp24b$lp1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Miele? >>>> Siaip, Mieles variklio sukimo momenta reguliuoja elektronikos plokste. Ten stovi berods du elektrolitiniai kondensatoriai. Su laiko pradeda mazet talpa, tad simptomai tie. Kondiku ten kitu ner, tad nesuklysi. Nesudetinga pakeisti. Atsuki priekine skarda, atsidaro ji ir salia stiklinio lango stovi prisukta elektronika. Laidu fiskes nuimi ir pasiemes nesiesi prie stalo. Pakeitus suksis vel kaip bitute. >>>> >>>> >>>> "Sigun" <a@xxx.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nroogu$hlb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, prieš kurį laiką pastebėjom, kad per priekį kraunama skalbimo >>>>> mašina prasčiau skalbia. Ir kuo toliau, tuo blogiau. Dabar pamatėm, kad >>>>> skalbimo metu variklis tarsi nepajėgia pasukti būgno. Girdisi variklio >>>>> burzgimas, bando sukti, tačiau būgnas vos pajuda ir nesisuka. Tarsi būtų >>>>> per daug skalbinių prikrauta arba per laisvas dirželis. Bet ir dirželis >>>>> įtemptas (kai neskalbia sustoja variklio velenas) ir bandėm su puse >>>>> skalbinių svorio. O tuo pačiu su gręžimu viskas tvarkoje - ir >>>>> subalansuoja ir išgręžia tuos, kurių nesugebėjo skalbti. >>>>> Variklis paprastas: viena statoriaus apvija, viena rotoriaus apvija, >>>>> apsukų daviklis ir termo saugiklis, t.y. tiek skalbimui, tiek gręžimui >>>>> turėtų būti naudojamos abi tos pačios apvijos. Bėdų ieškau variklyje, >>>>> nes turėjau kitą variklį nuo panašios skalb. mašinos, tik kiek >>>>> galingesnį, kurį įdėjus pradėjo skalbti. >>>>> Bet jei kaltas variklis, kas jam galėjo atsitikti? >>>>> Angliukų dar likę apie 3 cm. Viduje lyg netrumpina. Statoriaus varža 2,6 >>>>> Om, rotoriaus vienodai auga kas 0,3 Om, t.y. tarp 1 ir 2 rotoriaus >>>>> plokštelių 0,3 Om, tarp 1 ir 3 -> 0,6 Om ir t.t. >>>>> Kitas klausimas ar galiu palikti galingesnį variklį? Originalus >>>>> berods 450W, įdėtas pabandymui gal 500-600W. Skirtumas nuo originalaus >>>>> toks, kad galingesniame dar yra papildomas kontaktas, kur prijungta >>>>> statoriaus vidurio atšaka. >>>>> >>>>> >>>>> Sig.