Tema: Re: del mmtc
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-24 00:54:35
Kaip pirstu i aki :) 

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:o14frs$hks$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai juoku darbas cia visokie resetinimai ir softo perrasymai, cia pats 
> galejai pasidaryt, as to net neskaitau gedimu.
> 
> As kalbu apie normalius gedimus, ne soft, o pvz. neveikiantis 
> mikrofonas, ekrano problemos, garso problemos, problemos su kortele ir 
> pan., kur jau matosi, kad fiziskai kazkas, su tokiais gedimais pas juos 
> geriau net nesivarginti eiti, nes visada bus "gaves dregmes, garantija 
> netaikoma, taisymo kaina 100-300e", "gedimas ivyko del vartotojo kaltes, 
> garantija netaikoma, 100-300e" ar pan. Taisymo kainos nurodomos tokios, 
> kad atbaidytu paprasta vartotoja.
> 
> Su tokiu ju lygiu, dauguma musu is cia galetu atsidaryti CBBC (Ciulpk 
> B.B..Y Cliente) ir uzsiimt smulkmenu taisymu, softo perrasymu, telefono 
> nuresetinimu, nuvalymu, pakrovejo/laidu pakeitimu ir pan., o jeigu 
> kazkas fiziskai, garantijos netaikai ir tiek, nes juk visuomet kaltas 
> vartotojas. Jeigu nenores taisyti, paimsim vis tiek biski pinigu, uz 
> apziura ir sugaista laika. O jeigu atsiras turtingu klientu kur nori 
> taisyti uz pinigus ar naglu, kur grasins, ne beda, visada galima nunest 
> i artimiausia elektronikos taisykla, kad sutaisytu ir dar liks 25-75% 
> taisymo sumos mums, kol tai darysim, bus statusas "issiusta i kita 
> miesta/sali ir taisoma" arba "laukiama daliu". Lietuvoj tik tokie 
> verslai ir egzistuoja b... Nesuprantu, kaip jie dar turi leidima dirbti...
> 
> 
> 
> On 2016.11.23 17:50, foonia wrote:
>> Rrr<lithinfo@microsoft.com>  Wrote in message:
>>> Nesti kazka i MTTC tai savizudybe, geriau uz pinigus taisymui nusipirkti
>>> nauja telefona, o sena parduoti skelbimuose nurodzius kas neveikia ar
>>> dalimis. Garantija telefonams Lietuvoje yra 0 vertas, nebent turi
>>> pazistamu. Turiu pazistama kuris pastoviai sulauzo telefonus, megstantis
>>> isgerti, suvaro taip, kad neduok dieve, bet jau n kartu jam ant
>>> garantinio nuraso ir pakeicia/sutvarko. :)
>>>
>>>
>>> On 2016.11.23 10:21, Nabletas@work wrote:
>>>> Sveiki kaliegos reik patarimo,
>>>>
>>>> Nunesiau savo telefona i mmtc (dar garantinis laikotarpis). Nustojo sim
>>>> kortele matyti.
>>>> Priememe pastabose apie telefonu bukle uzrase kad: "telefonas naudotas,
>>>> pasitrynes remelis, nubrozdinti sonai".
>>>> Siandien skambina sako negerantinis skiles ekranas. As sakau kad kai
>>>> priemet telefona jam ekranas nebuvo skeles. Jie sako nieko nezinom jei
>>>> nori remontuoji uz 200 EUR arba 9 Eurai uz pirmine apziura.
>>>> Kaip manot ar verta eiti I konflikta, kad priduodant telefona apie koki
>>>> ekrano skilima raste neuzsimenama (jo ekranas tikrai nebuvo skiles), o
>>>> dabar raso kad negarantinis nes skiles ekranas.
>>>>
>>>> Gal ir painiai aprasaiu, bet klausimas islieka atviras: ar verta badytis
>>>> su MMTC? Jei ka tai keicia telefonas: Galaxy S4
>>>>
>>>> Geros dienos
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>> Apie karma ir Mttc: sunus su zaidimu instaliavimais  nukale
>>   rootinta
>> Samsung Y i bootloopa, nesu i Ozo Mttc kad perrasytu
>>   softa . Tie kompe paziurejo, kad dar garantinis ir perrase
>>   nemokamai, likau apakes :-)
>