Kaip pirstu i aki :) "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:o14frs$hks$1@trimpas.omnitel.net... > Tai juoku darbas cia visokie resetinimai ir softo perrasymai, cia pats > galejai pasidaryt, as to net neskaitau gedimu. > > As kalbu apie normalius gedimus, ne soft, o pvz. neveikiantis > mikrofonas, ekrano problemos, garso problemos, problemos su kortele ir > pan., kur jau matosi, kad fiziskai kazkas, su tokiais gedimais pas juos > geriau net nesivarginti eiti, nes visada bus "gaves dregmes, garantija > netaikoma, taisymo kaina 100-300e", "gedimas ivyko del vartotojo kaltes, > garantija netaikoma, 100-300e" ar pan. Taisymo kainos nurodomos tokios, > kad atbaidytu paprasta vartotoja. > > Su tokiu ju lygiu, dauguma musu is cia galetu atsidaryti CBBC (Ciulpk > B.B..Y Cliente) ir uzsiimt smulkmenu taisymu, softo perrasymu, telefono > nuresetinimu, nuvalymu, pakrovejo/laidu pakeitimu ir pan., o jeigu > kazkas fiziskai, garantijos netaikai ir tiek, nes juk visuomet kaltas > vartotojas. Jeigu nenores taisyti, paimsim vis tiek biski pinigu, uz > apziura ir sugaista laika. O jeigu atsiras turtingu klientu kur nori > taisyti uz pinigus ar naglu, kur grasins, ne beda, visada galima nunest > i artimiausia elektronikos taisykla, kad sutaisytu ir dar liks 25-75% > taisymo sumos mums, kol tai darysim, bus statusas "issiusta i kita > miesta/sali ir taisoma" arba "laukiama daliu". Lietuvoj tik tokie > verslai ir egzistuoja b... Nesuprantu, kaip jie dar turi leidima dirbti... > > > > On 2016.11.23 17:50, foonia wrote: >> Rrr<lithinfo@microsoft.com> Wrote in message: >>> Nesti kazka i MTTC tai savizudybe, geriau uz pinigus taisymui nusipirkti >>> nauja telefona, o sena parduoti skelbimuose nurodzius kas neveikia ar >>> dalimis. Garantija telefonams Lietuvoje yra 0 vertas, nebent turi >>> pazistamu. Turiu pazistama kuris pastoviai sulauzo telefonus, megstantis >>> isgerti, suvaro taip, kad neduok dieve, bet jau n kartu jam ant >>> garantinio nuraso ir pakeicia/sutvarko. :) >>> >>> >>> On 2016.11.23 10:21, Nabletas@work wrote: >>>> Sveiki kaliegos reik patarimo, >>>> >>>> Nunesiau savo telefona i mmtc (dar garantinis laikotarpis). Nustojo sim >>>> kortele matyti. >>>> Priememe pastabose apie telefonu bukle uzrase kad: "telefonas naudotas, >>>> pasitrynes remelis, nubrozdinti sonai". >>>> Siandien skambina sako negerantinis skiles ekranas. As sakau kad kai >>>> priemet telefona jam ekranas nebuvo skeles. Jie sako nieko nezinom jei >>>> nori remontuoji uz 200 EUR arba 9 Eurai uz pirmine apziura. >>>> Kaip manot ar verta eiti I konflikta, kad priduodant telefona apie koki >>>> ekrano skilima raste neuzsimenama (jo ekranas tikrai nebuvo skiles), o >>>> dabar raso kad negarantinis nes skiles ekranas. >>>> >>>> Gal ir painiai aprasaiu, bet klausimas islieka atviras: ar verta badytis >>>> su MMTC? Jei ka tai keicia telefonas: Galaxy S4 >>>> >>>> Geros dienos >>>> >>>> >>> >>> >> >> Apie karma ir Mttc: sunus su zaidimu instaliavimais nukale >> rootinta >> Samsung Y i bootloopa, nesu i Ozo Mttc kad perrasytu >> softa . Tie kompe paziurejo, kad dar garantinis ir perrase >> nemokamai, likau apakes :-) >