Nuskambes kaip pamokslavimas, bet... Visu pirma daiktus reikia saugoti. Ypac brangius. Jeigu supranti, kad issaugoti nepavyks tai arba perki draudima tam daiktui, arba perki pigesni daikta, kurio nebutu gaila. Antra, brangus daiktas turi buti perkamas is patikimo gamintojo ir pardavejo, kuris duoda realia garantija be issipisinejimu. Trecia, jeigu pats sugadinai (rootinai, trankei, skandinai ir pan.) tai buk pasiruoses sumoketi uz savo veiksmus. Anksciau ar veliau supranti tokias elementarias gyvenimiskas tiesas ir tada labai lengva pasidaro apsispresti ka ir is kur reikia pirkti. ps. jokiais budais neginu tos velnio irstvos mttc On 23/11/16 10:21, Nabletas@work wrote: > Sveiki kaliegos reik patarimo, > > Nunesiau savo telefona i mmtc (dar garantinis laikotarpis). Nustojo sim > kortele matyti. > Priememe pastabose apie telefonu bukle uzrase kad: "telefonas naudotas, > pasitrynes remelis, nubrozdinti sonai". > Siandien skambina sako negerantinis skiles ekranas. As sakau kad kai > priemet telefona jam ekranas nebuvo skeles. Jie sako nieko nezinom jei > nori remontuoji uz 200 EUR arba 9 Eurai uz pirmine apziura. > Kaip manot ar verta eiti I konflikta, kad priduodant telefona apie koki > ekrano skilima raste neuzsimenama (jo ekranas tikrai nebuvo skiles), o > dabar raso kad negarantinis nes skiles ekranas. > > Gal ir painiai aprasaiu, bet klausimas islieka atviras: ar verta badytis > su MMTC? Jei ka tai keicia telefonas: Galaxy S4 > > Geros dienos > >