Tema: Re: signalizacija
Autorius: Quicker
Data: 2009-06-26 08:59:44
Pagal schema, tai nereikia ten net rezistoriu jokiu (jei kazko daugiau 
ten nera), nors apsidraudimui galima uzdet, kad nesugadint esamo valdymo 
bloko (jeigu jo neatjunginesi). Dabar del signos pajungimo, tai imi tuos 
du laidus ir pajungi (nepriklausomai ar nuosekliai jungsi rezistorius) 
tiesiai i 16 ir 17 kontaktus. Jei uzdarines ir atidarines neteisingai, 
tai sukeiti vietom. 15 kontaktas rodos yra vairuotojo durys, tai ji irgi 
reikia jungti kartu su 16-u kontaktu.

dainius wrote:
> as tai suprantu, kad uzsirakina ir atsirakina jungiant i minusa , tik varza 
> skirtinga. tai visgi turbut reiktu deti reles kurios junginetu skirtingus 
> rezistorius? nes iprastai tai rakinejasi duodant skirtinga poliaruma? 
> prikabinu cia tokia biski schemute, gal pagal ja eis suprasti.
> 
> 
> "Quicker" <nera@meilo.spamui> wrote in message 
> news:h1v2ea$ukf$1@trimpas.omnitel.net...
>> asistentas wrote:
>>> pasiimk e50.
>> e50 - sudas paskutinis, palyginus su eaglemaster (turiu omeny ju
>> vartojimo patoguma, techniskai - abi normalios). O jungiasi jos
>> vienodai, pas abi ateina du laidai. Jei teisingai supratau, tai reikes
>> juos tiesiog per rezistorius pasijungti, nes uzrakinant vienas i mase,
>> kitas i pliusa pajungiamas, o atrakinant atvirksciai. Blogiausiu atveju
>> dar poros diodu reikes.
>>
>> -- 
>> Exclusive.LT - interneto reklamos tinklas - http://www.exclusive.lt 
> 
> 


-- 
Exclusive.LT - interneto reklamos tinklas - http://www.exclusive.lt