Po tokiu junginejimu gali tekt tik su rakciuku duris atidarinet :) Reikia prie stabdzio pedalo kairiau "fiskeje" susirasti valdymo bloko 45 kontakto laida ir per dvi varzas (~250om ir ~1,5kom) nieko neatjunginejant paduot minusinius signalus is signalizacijos. "Quicker" <nera@meilo.spamui> wrote in message news:h21o4g$27e$1@trimpas.omnitel.net... > Pagal schema, tai nereikia ten net rezistoriu jokiu (jei kazko daugiau ten > nera), nors apsidraudimui galima uzdet, kad nesugadint esamo valdymo bloko > (jeigu jo neatjunginesi). Dabar del signos pajungimo, tai imi tuos du > laidus ir pajungi (nepriklausomai ar nuosekliai jungsi rezistorius) > tiesiai i 16 ir 17 kontaktus. Jei uzdarines ir atidarines neteisingai, tai > sukeiti vietom. 15 kontaktas rodos yra vairuotojo durys, tai ji irgi > reikia jungti kartu su 16-u kontaktu. > > dainius wrote: >> as tai suprantu, kad uzsirakina ir atsirakina jungiant i minusa , tik >> varza skirtinga. tai visgi turbut reiktu deti reles kurios junginetu >> skirtingus rezistorius? nes iprastai tai rakinejasi duodant skirtinga >> poliaruma? prikabinu cia tokia biski schemute, gal pagal ja eis suprasti. >> >> >> "Quicker" <nera@meilo.spamui> wrote in message >> news:h1v2ea$ukf$1@trimpas.omnitel.net... >>> asistentas wrote: >>>> pasiimk e50. >>> e50 - sudas paskutinis, palyginus su eaglemaster (turiu omeny ju >>> vartojimo patoguma, techniskai - abi normalios). O jungiasi jos >>> vienodai, pas abi ateina du laidai. Jei teisingai supratau, tai reikes >>> juos tiesiog per rezistorius pasijungti, nes uzrakinant vienas i mase, >>> kitas i pliusa pajungiamas, o atrakinant atvirksciai. Blogiausiu atveju >>> dar poros diodu reikes. >>> >>> -- >>> Exclusive.LT - interneto reklamos tinklas - http://www.exclusive.lt >> >> > > > -- > Exclusive.LT - interneto reklamos tinklas - http://www.exclusive.lt