Na as vienam pazistamam is skalbiankes dariau sulciaspaude, tai ten buvo 2 apvijos + rotoriaus apvija, o jungesi visos nuosekliai rotoriui, ir jei visos sujungtos tai greitis buvo maziausias, viena apvija uztrumpinus greitis padideja. Priedo dar dariau greicio reguliatoriu su tiristorium "Bastunas" <basta@basta.lt> wrote in message news:h2flt6$rhb$1@trimpas.omnitel.net... > Teko viena toki varikli vartyti rankose: tai matosi, kad du laidai nueina > i greicio davikli-tachogeneratoriu, kuris stovi veleno gale; du laidai i > termokontakta apsukta izoliacija prie apviju ir varza lygi 0. Keturi like > laidai yra variklio apvijos. Vienas jungiasi per kondensatoriu. Kiti trys > nueina valdymo blokan. O vat kaip teisingai sujungti be valdymo bloko > nebandziau. > > > "Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų > pranešime:h2fgst$ilc$1@trimpas.omnitel.net... >> Na greiciausiai bus keliu greiciu variklis. Biski bus uzsipisimo kol >> atrinksi, o ir patarti nelabai ka galima, nebent tik tiek, kad susirasti >> panasios masinos schema, tam kad isivaizduoti kaip ten sujungta >> pvz prisegu >> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >>> >> >> >> >> >>