tai pakliuvo kolektorinis tada. buna bekolektoriniu su chuj%&va tuca laidu :) "Hertz" <hercas@gmail.com> wrote in message news:h2fmhh$smc$1@trimpas.omnitel.net... > Na as vienam pazistamam is skalbiankes dariau sulciaspaude, tai ten buvo 2 > apvijos + rotoriaus apvija, o jungesi visos nuosekliai rotoriui, ir jei > visos sujungtos tai greitis buvo maziausias, viena apvija uztrumpinus > greitis padideja. Priedo dar dariau greicio reguliatoriu su tiristorium > > "Bastunas" <basta@basta.lt> wrote in message > news:h2flt6$rhb$1@trimpas.omnitel.net... >> Teko viena toki varikli vartyti rankose: tai matosi, kad du laidai nueina >> i greicio davikli-tachogeneratoriu, kuris stovi veleno gale; du laidai i >> termokontakta apsukta izoliacija prie apviju ir varza lygi 0. Keturi like >> laidai yra variklio apvijos. Vienas jungiasi per kondensatoriu. Kiti >> trys nueina valdymo blokan. O vat kaip teisingai sujungti be valdymo >> bloko nebandziau. >> >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų >> pranešime:h2fgst$ilc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na greiciausiai bus keliu greiciu variklis. Biski bus uzsipisimo kol >>> atrinksi, o ir patarti nelabai ka galima, nebent tik tiek, kad susirasti >>> panasios masinos schema, tam kad isivaizduoti kaip ten sujungta >>> pvz prisegu >>> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >>>> >>> >>> >>> >>> >>> > >