nelabai supratau kodėl užsikabinai už "srauto", akcentuota čia buvo kita. On 2/6/2020 8:48 AM, Ignas wrote: > cia jau kaip ir pats sau priestarauji. kalbame apie atsizvelgima i > srauta, o tu imeti pavyzdi ir parasai "lenke kolona". ble, dainiusai, > kolona ir yra srautas... sesk, uz pavyzdi - du > > On 2020-01-27 18:00, Dainiushas wrote: >> prisiminiau >> https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/visu-sventuju-diena-i-audi-q7-ir-toyota-avensis-avarija-patekusi-10-mete-neisgyveno-59-464612 >> >> >> 100%, kad bulkos vairuotojas šventai tikėjo važiuojąs JAM saugiu >> greičiu. Lenkė koloną irgi saugiai. >> >> On 1/27/2020 1:48 PM, Doxlas wrote: >>> Kiekvienas vairuotojas pirmiausia turi važiuoti savo ir savo >>> automobilio saugiu greičiu, net jei greičio ribojimo ženklai rodo >>> didesnį leistiną. Dabartiniu atveju gaunasi, kad ribojimai nustatomi >>> pagal lėčiausią įmanomą variantą, o 80% ar daugiau vairuotojų sugeba >>> saugiai važiuot greičiau - gaunas jų diskriminacija. Todėl ir juda >>> srautas 10-20 km/h greičiau nei leistinas greitis. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:r0mi0g$pt1$1@news.omnitel.net... >>> >>> tikrai neturi būt greičiai tokie, kad jau "netoli" ribos. Nes keliai >>> skirti visokiems žmonėms su visokiais automobiliais. Ir tikrai manau >>> esamoj situacijoj ir važiuojamais atstumais, jie daugiau nei pakankami. >>> >>> Juolab, jei kažkur leidžiama 50, ant tiek susidūrus dar yra šansų, kad >>> baigsis guzais ir mėlynėmis. Kai 80 jau turbūt garantuoti lavonai. Linas >>> gal patikslins greičius. >>> >>> On 1/27/2020 11:47 AM, Doxlas wrote: >>>> Visiškai teisingai - nėra jokio prasmės tokių apribojimų. Reikia >>>> matuot srauto greitį ir jei ruože nevyksta avarijos - tai srauto >>>> greitį +10 ir įteisint kaip max ribojimą. Jei posūkis ir ribojimas >>>> 50km/h, tai turi būti taip, kad važiuodamas ten 60 km/h jau >>>> galvotum, ar išsilaikysi ant kelio, o ne įveiktum posūkį 110 km/h >>>> dar net padangom necypiant. T.y. turi būti adekvatūs ribojimai, tada >>>> jų ir laikysis. >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:r0m96f$ens$1@news.omnitel.net... >>>> >>>> nu kad panašiai ir yra, mieste važiuojama 60-70 - na kaune sulig >>>> trikojais aprimo. Užmiesty jei ten kokius 94 ant cruizo pastatai tai >>>> fūros lenkia. Autostradoj tas pats. Tai kokia prasmė iš tų tokių >>>> ribojimų ir kam kier apskritai surašyti? >>>> >>>> On 1/27/2020 10:56 AM, Petras Jurbarkas wrote: >>>>> Pagal tokia tolerancija, tai mieste turetu buti 30, uzmiestyje 70, >>>>> autostradoj 90 (ziema). >>>>> >>>>> On 2020-01-27 09:44, Dainiushas wrote: >>>>>> nu tai koks skirtumas. esmė, kad dabar nėra jokios paskatos tų >>>>>> ribojimų laikytis, kai defacto mieste leistinas greitis 70km/h, >>>>>> nors KET parašyta 50. Mano supratimu tai skatina anarchiją ir >>>>>> nebaudžiamumo jausmą >>>>>> >>>>>> On 1/27/2020 10:01 AM, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote: >>>>>>> 2020-01-27 08:58, Dainiushas rašė: >>>>>>>> o kur bėda jei visi laiko +10? Tai gal tada geriau padaryt >>>>>>>> leidžiamą 60 ir bauduot nuo +1km/h? Ir bauduot taip, kad >>>>>>>> jaustųsi o ne 6€? >>>>>>> >>>>>>> O jei leidžiamas 50 ir bauduot nuo +1 taip, kad pasijaustų? >>>>>>> >>>>>>> Kad ir https://www.ch.ch/en/driving-over-speed-limit/ >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >> >>