pasidomek kaip jungiamas centrinio uzrakto varikliukas, tam paprastai naudojamos dvi reles "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:h7mbna$eb7$1@trimpas.omnitel.net... > Čia yra mašinos langai elektriniai, varikliai su dviem laidais, > priklausomai nuo poliškumo sukasi, gamykliniai jungikliai turi mažiau negu > reikia kontaktų kad be relių paleist, Pasidaręs buvau schemą su vienu > diodu ir rele, nes nieko protingesnio į galvą nešovė, bet diodas nors ir > 10A, užkaista gana nemaloniai net prie 8A vieno atidarymo ir uždarymo, > aišku galima didesnėi srovei statyt ir radiatorių kišt, bet man principas > nepatiko, visai "neautomobiliškai".. Ir šiaip kažkaip nesinori kišt > šildytuvo tarp kitų laidų.. Kaip tai yra daroma gamykliškai? > > -- > ---------------------- > www.videocut.lt - Pigus video montažas! > > "saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message > news:h7k74p$tnj$1@trimpas.omnitel.net... >>> normaliai sedėtu OFF padėtyje ir galėtu junginėtis į dvi puses? >>> Tipokaip šitas tumbleris: >> >> Kuo valdysi? Įtampa tai į vieną apviją, tai į kitą? O gal reikia būtent >> dviejų įėjimo kontaktų, kuriuose būtų svarbu įtampos poliarumas? >> >> Ir kodėl apskritai reikalingas toks daigtas viename korpuse? >> Kombinuojant dvi paprastas reles, galima net aną atvejį su skirtingu >> poliarumu išlaužti (per diodus priešingomis kryptimis, paskui >> lygiagrečiai). >> >> -- >> saimhe >>