Tema: Re: Variklis is USA-kiek problemu?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-20 23:36:48
na taip-jeigu ant tos pacios serdies  galima suvyniot storesne viela (del atsiradusios vietos, atsisakius antriniu apviju) ir isgaut didesni galinguma, nei, kad buvo pries tai, tai logiskas ir atvirkstinis teiginys-norint isgaut toki pat galinguma, koks buvo-galima naudot MAZESNE SERDI (nes reikes maziau vietos vijoms)

"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hj7rg2$hf8$1@trimpas.omnitel.net...
> jis mazesnis, NES MAZESNE SERDIS.
> 
> O i tavo klausima negaliu atsakyti. Siaip trafui dzin ta tavo apkrova- jam svarbu neuzsidegti nu ir dar kad serdis neikaistu iki kiuri tasko. :)
> 
> Gal reiketu paziureti i laidininko stori, ir paskaiciuoti max leistina srove ar panasiai. Prie idealaus laidininko, taip speju is palubinsko, kad dvigubai.
> 
> -- 
> Bye, Levas
> --
> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:hj7pjg$fa6$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai kokia galia galiu apkrauti nepervyniota, paprasta senovini trafa, kuris turi atsaka nuo pirmines (jungiamos i 220V tinkla) vidurio? Trafas -500W sakykim. Jungimas-aiskus-visa pirmine duriu i 220V, o puse jos, tos pacios apvijos naudoju 110V vartotojams maitinti. Nori pasakyt-uzkraudamas daugiau, elgsiuosi teisingai?
>> 
>> P.S sutinku, kad autotrafa gaminant gamykloje-jis mazesnis. Mazesni jau vien del to-kad nereikia vyniot visu antriniu, o atsilaisvinusia vieta naudot storesniai pirminei susukt. 
>> 
>> 
>> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hj7olf$e64$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kazkiek daugiau vatu nei transformatoriaus variante.
>>> 
>>> Ten parasyta: trafas- energija perduodama tik per magnetini srauta. Pas autotrafa- per magnetini stauta ir apviju laiduma.
>>> 
>>> Todel reikalinga mazesne serdis. Vienintelis apribojimas- laideliu storis. Esant tokio pat dydzio serdziai ir pakankamui laidu storiui, per autotrafa eina daugiau galios.
>>> O jei sakysim palikti ta pacia darbo srove, del mazesnio magnetinio srauto, turi buti mazesni energijos nuostoliai.
>>> 
>>> Taciau kiek ten susitaupo ar kiek daugiau galios as nezinau. As tik zinau, kad autotrafas gaunasi mazesnis.
>>> 
>>> -- 
>>> Bye, Levas
>>> --
>>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:hj7nn4$ctc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> angliskai nesimokinau, taciau ar tai neliecia butent tik triju faziu autotrafu? aisku-as suvokiu, kad jeigu reikalinga tik viena apvija su atsaka norimai itampai (pvz 120V), imanoma suvyniot storesne viela, nes kitoms apvijoms nebereikes skirti vietos.  Siaip as aiskinau apie standartini atveji Lietuvoje-imamas paprastas senoviskas trafas, kurie turedavo atsaka 110 ar tai 127V itampai-ir is jos pasiimame ta itampa. Antrines apvijos nenaudojamos, trafas nepervyniojamas storesne viela, ismetant antrines apvijas! 1pav, b nurodytame pdf, taciau vienos fazes trafas. Siuo atveju-jei tas trafas buvo pvz 500W, tai kokiu galingumu galima apkrauti ta pirmines apvijos dali? Tais paciais 500W? As tai taip suvokiu. Klystu?
>>>> 
>>>> 
>>>> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hj7h2p$4or$1@trimpas.omnitel.net..., 
>>>>> apie atotrafu subtilybes:
>>>>> 
>>>>> When comparing a transformer and autotransformer of the same conduction powers, it is clear that the autotransformer has smaller electromagnetic power and is thus lighter:
>>>>> 
>>>>> formulytesmis irodymai:
>>>>> http://www.elhand.pl/uk/pdf/auto.pdf
>>>>> 
>>>>> The I3 current in the common part of the autotransformer winding is small as compared with I1 and I2 currents. Thus, the cross-section of this part of the winding may be decreased, bringing about considerable savings.
>>>>> 
>>>>> Using smaller quantities of iron and copper for building the machine results in smaller losses and growth in the autotransformer efficiency.
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> Atatinkamai, esant tam paciam gabaritui, autotrafas galingesnis.
>>>>> 
>>>>> -- 
>>>>> Bye, Levas
>>>>> --
>>>>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
>>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:hj5buk$fod$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> turejau mintyje, kad 1kw trafo pirmine apvija paskaiciuota 5A srovei . Kiek suprantu-siulai visa pirmine apvija jungt i 220 tinkla, o puse tos pacios apvijos-naudot 120V prietaisams maitinti?  Siuo atveju as manau, kad 120V prietaisu sumine srove neturetu virsyt 5A. Klystu?
>>>>>> 
>>>>>> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hj5983$das$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> apvijos storis 5A ar trafo gabaritas? Jei trafo gabaritas, tai autotrafas "transformuoja" tik puse energijos, todel galingumas didesnis.
>>>>>>> Ir jokios dalies apvijos nenaudojam- naudojam visa apvija. Tik puse energijos ateina is virsaus, is 220V apvijos, o kita puse energijos ateina per serdi is 110V apvijos. Kazkaip taip supaprastintai aiskinant.
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Bye, Levas
>>>>>>> --
>>>>>>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
>>>>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:hj53ii$6qb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> kazin? Jeigu pirmine apvija apskaiciuota 5A grubiai, tai leistina ir bus tik 5 A-nesvarbu , kuria dali tos apvijos naudosim. Bent man taip atrodo
>>>>>>>> 
>>>>>>>> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hj52oj$5i3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> 1kW trafas pajungtas autotrafu tikriausiai duos ir 2kW...
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>> Bye, Levas
>>>>>>>>> --
>>>>>>>>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:hj50ct$28o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na, 1 kw trafas, kai vien mikrobangine jama 2 kw...
>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hj50ai$25g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> nesuprantu-ka ten vezti perdirbti musu tinklui, jeigu jis jau turi ta 
>>>>>>>>>>> trafa? Koks ten tas hemarojus-skydineje stoves 1kW toroidinis trafas, is 
>>>>>>>>>>> kurio eins linija i USA standarto rozete virtuveje ir kita tokia pat 
>>>>>>>>>>> rozete Mcintoch lempinei radijai....Na, panorejus-galima dar ir ijungima 
>>>>>>>>>>> tinkama sugalvot, kad trafas pastoviai nebutu 
>>>>>>>>>>> ijungtas......Aisku-papildomas vargas pasiteisina, kai jungiamas 
>>>>>>>>>>> prietaisas , kuris a) USA kainuoja gerokai pigiau,b)  nera gaminamas 
>>>>>>>>>>> Europos rinkai c) kai koks ekskliuzyvas
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:hj3njh$2d0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> As kai pamatau, kai zmones prisiperka visa buitine technika virtuvei is 
>>>>>>>>>>>> usa
>>>>>>>>>>>> ir paskui atveza y dirbtuves, kad viska perdirbtu musu tinklui ir kiek 
>>>>>>>>>>>> jie
>>>>>>>>>>>> moka uz tai...
>>>>>>>>>>>> Technika labai grazi, ko gero ir gera, bet sprendimai: vienas namie turi
>>>>>>>>>>>> trafa kazkur
>>>>>>>>>>>> paslepes ~250 kg, kitas irgi, bet mazesny bishky, atveza su trafu, kad
>>>>>>>>>>>> isbandyt is pradziu
>>>>>>>>>>>> butu galima. Vienu zodziu hemarojus kaip reikiant.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:hj3i5t$qb9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> del Levo keitikliu-as ten kiek supratau-jie is 1F gamino 3, tad to
>>>>>>>>>>>>> galingumo nekas telieka, apkraunant tik viena faze. Plius variklis
>>>>>>>>>>>>> paleidimo momentu suvalgys daugiau, nei 180W. Kazin ar butu tike? Del
>>>>>>>>>>>>> trafo-nepergyvenu, ikalsiu virtuveje USA standarto rozete ir i ja 
>>>>>>>>>>>>> paleisiu
>>>>>>>>>>>>> 120-yra atskiras laidas nuo skydelio. Nelabai sudetinga ir ta trafa
>>>>>>>>>>>>> paleist tiktai tada-kai to reikia. O del apsimokejimo-USD kursas 
>>>>>>>>>>>>> palankus,
>>>>>>>>>>>>> o ES, bent kol kas, nerandu kazko panasaus uz panasia kaina.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> P.S Aplamai, kartais piktumas ima, kai pamatai, kiek uz daiktus temoka
>>>>>>>>>>>>> amerikonas, gaudamas padoresne alga nei lietuvis. Tad jei 
>>>>>>>>>>>>> nedega-palankiau
>>>>>>>>>>>>> ten pirkti ir siustis laivu.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:hj2cqo$rks$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Šiuolaikinėse sulčiaspaudėse dažniausiai naudojami kolektoriniai
>>>>>>>>>>>>>> varikliai, o jiem giliai dzin hercai.
>>>>>>>>>>>>>> Reikėjo pirkt iš Levo japoniškus dažnio keitiklius po 100Lt, būtų tikę
>>>>>>>>>>>>>> kaip čia buvę, ir įtampai ir dažniui keisti.
>>>>>>>>>>>>>> Ar tikrai jau taip apsimoka tempti iš USA ir po to tampytis su trafais 
>>>>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>>>> eikvoti jų šildymui brangią elektrą ?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:hj2a7s$nl5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Kadangi zadu isigyt is USA pakankamai brangia sulciaspaude noreciau
>>>>>>>>>>>>>>> pasiteirauti-kiek realiai yra problema del 50hz vietoj 60? Variklio 
>>>>>>>>>>>>>>> tipo
>>>>>>>>>>>>>>> nezinau, zinau tik viena-sio modelio sulciaspaudes negaminamos 220V
>>>>>>>>>>>>>>> itampai, tad tektu naudot trafa. Tas manes nebaugina-nesiotis jos
>>>>>>>>>>>>>>> nezadu, taciau kaip del pasikeitusio daznio? Kaitimas? Pakites 
>>>>>>>>>>>>>>> greitis?
>>>>>>>>>>>>>>> Kiek? Sukimo momentas? Zenkliai?  Beda tame-kad nezinomas variklio 
>>>>>>>>>>>>>>> tipas
>>>>>>>>>>>>>>> , taciau gal kas su produkcija is USA susidures? O gal imanoma gaut 
>>>>>>>>>>>>>>> koki
>>>>>>>>>>>>>>> elektronini keitikli, kuris galetu valdyt Electric Power (Motor) : 180
>>>>>>>>>>>>>>> Watt, 1/4 HP, AC 120 Volt / 60 Hz? Dekui pareiskusiems savo nuomone
>>>>>>>>>>>> 
>>>>>>>>>>