Tema: Re:
Autorius: saimhe
Data: 2010-07-08 15:47:09
> nuo ko pradeti???  Cia imest variklio foto, surasyti modeli, pabraizyti schema, kaip pajungtas per jungikli ir didele "balta
> batareika" :) (greiciausiai tai kondikas?)

  Testeris parodys, ar sveikos apvijos. Jos trys, vienodos. Galbūt pasisekė
ir dėžutėje ant variklio yra visi šeši kontaktai. Bet galingesniems kartais
išvesta mažiau :)  Variklio pasas pravers.
  Nuėmus kondensatorių ir jį jungiant per kaitrinę lemputę, bus aišku, ar
jame kas nors likę. Pavyzdžiui, 40W lemputės varža -- 1200 omų, o 60 uF
kondensatoriaus gaunasi 53 omai. Taigi lemputė švies beveik taip pat ryškiai
(beje, vaizdumo dėlei kondensatorių galima patrumpinti), o ant kondensatoriaus
bus apie 9 V. Žinant kondensatoriaus bei apkrovos duomenis, taip galima ir jo
talpą patikrinti. Tikiuosi, testeris tinklo įtampą rodyti sugeba?
  Jungikliai bei laidai irgi tikrinasi testeriu.


> tiesiogiai uzmaitinti varikli?  bijau, kad nesudeginciau....

  Populiariame jungime trikampiu viena iš apvijų ir taip gauna 220.
  Tik neatsimenu, ar rotorius bent kiek turi priešintis sukimuisi, jei
įtampą gauna tik viena apvija.

-- 
  saimhe