Tema: Re: Re:
Autorius: MinVodai
Data: 2010-07-09 16:05:17
aciu uz issamia info...
bandysiu namuose pasigilinti ir pasiziureti, jei neiskils kitu klausimu 
betestuojant, bus didelis dekui :)
jei kazko nesuprasiu iki galo kaip ir kas, tai imesiu foto...
kol kas dekavou uz tiek VISIEMS, jei ka...  parasysiu pirmadieni, kaip 
betestuojant supleskinau ir varikli ir iki galo neirangta garaza :)
ACIU

"saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message 
news:i14hcd$p1m$1@trimpas.omnitel.net...
>> nuo ko pradeti???  Cia imest variklio foto, surasyti modeli, pabraizyti 
>> schema, kaip pajungtas per jungikli ir didele "balta
>> batareika" :) (greiciausiai tai kondikas?)
>
>  Testeris parodys, ar sveikos apvijos. Jos trys, vienodos. Galbūt pasisekė
> ir dėžutėje ant variklio yra visi šeši kontaktai. Bet galingesniems 
> kartais
> išvesta mažiau :)  Variklio pasas pravers.
>  Nuėmus kondensatorių ir jį jungiant per kaitrinę lemputę, bus aišku, ar
> jame kas nors likę. Pavyzdžiui, 40W lemputės varža -- 1200 omų, o 60 uF
> kondensatoriaus gaunasi 53 omai. Taigi lemputė švies beveik taip pat 
> ryškiai
> (beje, vaizdumo dėlei kondensatorių galima patrumpinti), o ant 
> kondensatoriaus
> bus apie 9 V. Žinant kondensatoriaus bei apkrovos duomenis, taip galima ir 
> jo
> talpą patikrinti. Tikiuosi, testeris tinklo įtampą rodyti sugeba?
>  Jungikliai bei laidai irgi tikrinasi testeriu.
>
>
>> tiesiogiai uzmaitinti varikli?  bijau, kad nesudeginciau....
>
>  Populiariame jungime trikampiu viena iš apvijų ir taip gauna 220.
>  Tik neatsimenu, ar rotorius bent kiek turi priešintis sukimuisi, jei
> įtampą gauna tik viena apvija.
>
> -- 
>  saimhe