Tema: Re: Kodel buvo bummm!
Autorius: Levas
Data: 2010-12-10 13:06:28
Apkrovos schema:
http://www.vabolis.lt/stuff/20100111a.gif

Draiveris http://www.vabolis.lt/stuff/20091101d.gif

(du kartus, kiekvienai pusei)

Tik cipas- mitsubishi M63996FP

Deadtaimas: http://www.vabolis.lt/2009/11/01/kova-su-mosfeto-kiauru-pralaidumu/ - pasirinkas didziausias.

Generatorius- paprastas PLL.

IGBT daznis biski ant ribos, bet turetu lygtai laikyti.

Bye, Levas


schema kazkur yra. Tranzai valdomi dviem IR2113 ar 
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:idsnj2$hl0$1@trimpas.omnitel.net...
> Levas rašė:
>> Full bridge. Induktyvine+C+trafas+C apkrova (indukcinis kaitinimas)
> 
> Schemą, schemą!
> Tai nedaug tepasako. Gate'ai kaip kondikai, galėjo dėl nuotėkio 
> susikaupti pakankamas krūvis (jei driver'io išėjimas kažkuriuo momentu 
> „kabo“, t.y. floating), galėjo dėl per didelės impulsinės srovės (virš 
> 300 A; įtampa tai pakilo...), galėjo nepakakti dead-time. Beje, kiek 
> matau, tai IGBT gate'ai valdomi per kelių omų varžas ir nuo jos 
> priklauso apskaičiuojamas dead-time...
> O kažkokio microsemi IGBT modulio, kurio dinaminės charakteristikos tik 
> ~2x lėtesnės, už taviškių IGBT IR kurio switching frequency yra *tik* 
> iki 50 kHz, tas min dead-time gaunasi apie ~800 ns...
> (tai pasitikrink ką ten pribūrei ir ar tie tavo IGBT gali patempti tokį 
> dažnį)