Apkrovos schema: http://www.vabolis.lt/stuff/20100111a.gif Draiveris http://www.vabolis.lt/stuff/20091101d.gif (du kartus, kiekvienai pusei) Tik cipas- mitsubishi M63996FP Deadtaimas: http://www.vabolis.lt/2009/11/01/kova-su-mosfeto-kiauru-pralaidumu/ - pasirinkas didziausias. Generatorius- paprastas PLL. IGBT daznis biski ant ribos, bet turetu lygtai laikyti. Bye, Levas schema kazkur yra. Tranzai valdomi dviem IR2113 ar "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:idsnj2$hl0$1@trimpas.omnitel.net... > Levas rašė: >> Full bridge. Induktyvine+C+trafas+C apkrova (indukcinis kaitinimas) > > Schemą, schemą! > Tai nedaug tepasako. Gate'ai kaip kondikai, galėjo dėl nuotėkio > susikaupti pakankamas krūvis (jei driver'io išėjimas kažkuriuo momentu > „kabo“, t.y. floating), galėjo dėl per didelės impulsinės srovės (virš > 300 A; įtampa tai pakilo...), galėjo nepakakti dead-time. Beje, kiek > matau, tai IGBT gate'ai valdomi per kelių omų varžas ir nuo jos > priklauso apskaičiuojamas dead-time... > O kažkokio microsemi IGBT modulio, kurio dinaminės charakteristikos tik > ~2x lėtesnės, už taviškių IGBT IR kurio switching frequency yra *tik* > iki 50 kHz, tas min dead-time gaunasi apie ~800 ns... > (tai pasitikrink ką ten pribūrei ir ar tie tavo IGBT gali patempti tokį > dažnį)