On 03/24/2011 02:55 PM, CodeC wrote: > On 03/24/2011 02:41 PM, CodeC wrote: >> On 03/24/2011 02:37 PM, Quicker wrote: >>> Prirašei tiek nesąmonių, kad net neaišku ką tu čia norėjai pasakyti >>> išskyrus tai, kad prisipažinai, jog net nežinai apie ką šneki... >> >> nu tai ok - pataisyk mano nesamones. nuosirdziai padekosiu, nes kolkas >> dar mazai zinau apie variklius. >> > > p.s. mano pagrindine mintis buvo, kad asinchroninio variklio apsukos > priklauso nuo dvieju dalyku - itampos ir variklio poliu skaiciaus. p.p.s. net ir kolektorinio variklio apsukos tik nuo itampos ir poliu skaiciaus priklauso. o kontrolerio darba dirba sepeciai. t.y. pats variklis mechaniskai 'keicia dazni' pagal tai, kaip jo apsukos kinta nuo itampos didumo. > >>> >>> On 2011.03.24 13:44, CodeC wrote: >>>> tai kad kiek zinau tai klysti. guoliai cia isvis paskutinej vietoj. >>>> kavamales ir dulkiu siurbliai dar ne tokiom apsukom sukasi. >>>> vibracija tai bus tuo atveju, jei apvijos ant rotoriaus, bet tai nieks >>>> netrugdo rinktis varikli, kur apvijos ant statoriaus. geriausiai su >>>> magnetais. bldc berods tai vadinasi. o variklio apsukos priklauso nuo >>>> itampos ir poliu skaiciaus. kolkas pats tuo labai nesidomejau, tik >>>> skaiciau kazkiek. daznine pavara dazni pareguliuoja pagal variklio >>>> apsukas, o ne atvirksciai. apsukos kyla nuo itampos. o pervynioti tai >>>> reiskia privynioti daugiau vielos, norint pakelti apsukas. jei nera >>>> vietos, tada viela plonesne tures buti. tikiuosi niekur nesuklydau :) >> >