On 03/24/2011 04:08 PM, Dainiushas wrote: > šitais, iš kur tu sugalvojai, kad asinchroninio variklio apsukos > priklauso nuo įtampos? tai ble prie ko cia asinchroninis jeitu tema apie bldc? gal linka pirmam poste atsidaryt reiktu pries rasant? prisipazinsiu - uzkibau ant sito kablio, bet ta asinchronini tai ne as iterpiau i diskusija. o man tai idomu butu isgirsti to 'pasnekovo' nuomone, kuo DC variklio principas is esmes skiriasi nuo bldc, neskaitant kad vieno sepeciai is anglies, o kito 'sepeciais' tarnauja tranzai kontroleryje. > > On 03/24/2011 02:55 PM, CodeC wrote: >> On 03/24/2011 02:41 PM, CodeC wrote: >>> On 03/24/2011 02:37 PM, Quicker wrote: >>>> Prirašei tiek nesąmonių, kad net neaišku ką tu čia norėjai pasakyti >>>> išskyrus tai, kad prisipažinai, jog net nežinai apie ką šneki... >>> >>> nu tai ok - pataisyk mano nesamones. nuosirdziai padekosiu, nes kolkas >>> dar mazai zinau apie variklius. >>> >> >> p.s. mano pagrindine mintis buvo, kad asinchroninio variklio apsukos >> priklauso nuo dvieju dalyku - itampos ir variklio poliu skaiciaus. >> kadangi 'tradicinis' variklis jungiamas tiesiai i tinkla be kontrolerio, >> tai jo apsukos nustatomos tik pagal poliu skaiciu, nes itampos keisti >> negalima, o net jei ja ir pakeistum, tai daznio pagal apsukas be >> kontrolerio nepaderinsi. kontroleris apsukas valdo keisdamas itampa, o >> dazni pakeicia pagal tai kokios yra variklio apsukos duotu momentu. tam >> naudojami sensoriai, dazniausiai holo. t.y. daznio keitimas yra ne >> priezastis, o pasekme apsuku kitimo. >> o varikli pervynioja tam, kad nevirsyti jo galios. t.y. apsukas gali >> kelti ir nepervyniojes. pakelsi itampa ir suksis greiciau. taciau kartu >> dides srove ir variklis kais. >> tikiuos dabar suprantamiau isdesciau savo nesamones ;) >> >>>> >>>> On 2011.03.24 13:44, CodeC wrote: >>>>> tai kad kiek zinau tai klysti. guoliai cia isvis paskutinej vietoj. >>>>> kavamales ir dulkiu siurbliai dar ne tokiom apsukom sukasi. >>>>> vibracija tai bus tuo atveju, jei apvijos ant rotoriaus, bet tai nieks >>>>> netrugdo rinktis varikli, kur apvijos ant statoriaus. geriausiai su >>>>> magnetais. bldc berods tai vadinasi. o variklio apsukos priklauso nuo >>>>> itampos ir poliu skaiciaus. kolkas pats tuo labai nesidomejau, tik >>>>> skaiciau kazkiek. daznine pavara dazni pareguliuoja pagal variklio >>>>> apsukas, o ne atvirksciai. apsukos kyla nuo itampos. o pervynioti tai >>>>> reiskia privynioti daugiau vielos, norint pakelti apsukas. jei nera >>>>> vietos, tada viela plonesne tures buti. tikiuosi niekur nesuklydau :) >>> >> >