Kadangi pats pamazu renku info ir komponentus el. dviracio konversijai, naudingiausia, ka radau internete, yra endless-sphere.com forumas. Lietuviai konstruktoriai renkasi jau minetam e-motion.lt . Siaip pigiausias ir lengviausias (svorio prasme) pavaros mechanizmas yra RC modeliu detaliu pagrindu: pigus varikliai, pigus akumuliatoriai, pigus kontroleriai, mazas svoris. Siuo atveju reikia paciam susimodeliuoti perdavimo sistema, o ju variantu yra dafyga: pradedant friction drive, kuomet variklio korpusas atlieka roliko, tiesiogiai kontaktuojancio su dviracio padanga vaidmeni, ir baigiant krumpliaratiniais reduktoriais, turinciais po kelias pavaras, dirzu ir/ar grandiniu mechanizmais. KIT'ai patogus tuo, kad jie dazniausiai "bolt on" - paprasta instaliacija ir daugiau maziau pozityvus rezultatas. Hub'inio variklio atveju pakanka tureti kita rata, kad esant poreikiui dviratis atgautu savo pirmaprade esme - t. y. prireikus tiesiog "minamo" dviracio nereiketu vezioti sunkaus variklio. Tas pats galioja ir "rolikinem" sistemom, taciau siuo atveju nesu tikras del jos patikimo veikimo daznai slapiu ir purvinu Lietuvos gatviu kontekste. Musuose idealu turbut hub'inis motoras ir pilnos amortizacijos kalnu dviracio remas, tik su rimtais komponentais uz tokio rinkinuko kaina iseina naujas motoroleris... "neklausiu" wrote in message news:ioup7g$ce3$1@trimpas.omnitel.net... Ar kas yra pasidares pats subj? Ziuriu, jau ir pas mus galima nusipirkti varikli su kontroleriu ir paciam isideti i sena dvirati.