Zinau, gudziais 60-70-aisiais budavo netgi sovietines kilmes "kit'ai" dviraciams su benzininiais motorais, kurie nezmoniskai drozdavo tuometines padangas. Dabar medziagos kur kas tvirtesnes ir, anot sios sistemos kumyru, padangos dyla nedaug, su salyga jog nenaudojami pernelyg galingi varikliai ir tarp frikciniu pavirsiu pakankamas sukibimas kad nebutu slydimo. Rolikas spaudziamas ne prie padangos sono, kaip pvz. dviracio generatorius, o prie isorinio pavirsiaus, kuris kontaktuoja su keliu ir yra atspariausias mechaniniam poveikiui. Dazniausiai si sistema naudojama plentiniams/miesto dviraciams. Nors tevynes gatves su i pusmetrio gyli nugrimzdusiais kanalizacijos sulineliais ir nuolatiniu pirsto storumo smelio sluoksniu arba balomis nera itin palankios analogiskai pavarai, ivairaus plauko amerikonai ar australai tokias sistemas gan sekmingai naudoja: http://www.youtube.com/watch?v=UGvL8LgufOw . "Bone Daddy" wrote in message news:ip39t6$qkp$1@trimpas.omnitel.net... "rolikinė" sistema buvo naudojama pirmuose benzo-motoriniuose dviračiuose. Sėkmingai prakeikta ir pamiršta ne tik Lietuvos platumose, bet visame pasaulyje kaip ypatingai bloga. "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message news:ip39il$qd3$1@trimpas.omnitel.net... Tas pats galioja ir "rolikinem" > sistemom, taciau siuo atveju nesu tikras del jos patikimo veikimo daznai > slapiu ir purvinu Lietuvos gatviu kontekste. Musuose idealu turbut > hub'inis > motoras ir pilnos amortizacijos kalnu dviracio remas, tik su rimtais > komponentais uz tokio rinkinuko kaina iseina naujas motoroleris... > > "neklausiu" wrote in message news:ioup7g$ce3$1@trimpas.omnitel.net... > > Ar kas yra pasidares pats subj? Ziuriu, jau ir pas mus galima nusipirkti > varikli su kontroleriu ir paciam isideti i sena dvirati. >