Rele tai tokia cherovina kartu su sepeteliais, statosi ant paties generatoriaus, ant korpuso parasyta 14.5V. Kadangi sudilo sepeteliai, niekas nesicackina, keicia kartu su reguliatorium. Uztrumpint ar suklysti nera kur, du varztai, isukai i vieta ir viskas. Sujungti blogai nera ko. Tik vat ant senos buvo 14V parasyta, o ant naujos 14.5V. Ar tik nebus via suo pakastas, kaip tik 0.5 volto per daug. Kita vartus, kas taip gamintu, kazkokia nesamone. Isvaziuoju ilgesnen kelionen, tai baisoka, kad akumas neisvirtu. Aisku variantas kelionej susitvarkyt jei blogai bus, ale nesinoretu jau labai. "Levas" <someone@microsoft.com> wrote in message news:isn5s9$n2v$1@trimpas.omnitel.net... > per daug itampos. Jei trumpos keliones ~14V...14.5V. Jei normalios- 13.5V > ant akumo klemu. > > 1979 merso generatoriaus rele kokia? Gal kur kas nors uzsiterse? Ar blogai > sujunget? Neatsimenu, bet kazkada eksperimentavau su zigulio generatorium, > tai itampa beveik uztrumpinus (pajungus tiesiogiai) ar tik nesokdavo iki > 15V? Neatsimenu. > > Bye, Levas > > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:isn368$j2a$1@trimpas.omnitel.net... >> Persirinkom generatorių, pakeičiau šepetėlius kartu su reguliatorium. >> >> Dabar ant šalto variklio užkūrus ant akumuliatoriaus yra 15.1V, nuo >> apsukų >> nepriklauso. Kaip ir daugoka sakyčiau. >> >> Klausimas žinantiems - ar yra šansų, kad pašilus tam ūkiui įtampa kažkiek >> kristų (ar yra temperatūrinis reguliavimas)? >> >> Generatorius senoviškas, nuo dyzelinio merso 1979 metų, jei tai ką nors >> keičia. >> >>