Tema: Reali priezastis
Autorius: Sail
Data: 2011-06-09 08:33:38
Kaip ir sakėt, testeris. Pasiėmiau kitą, pamatavau - 14.4V.

Ačiū už gerą idėją, nežinau, ar būčiau pats pagalvojęs, kad taip testeris 
grybauti gali.


"Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message 
news:isnkhc$duf$1@trimpas.omnitel.net...
> nusedus testerio maitinimui testeris gali tokias pievas parodyti, kad net 
> zagteli is nuostabos... uztat geriau tureti testeri, kuris testuoja savo 
> maitinimo itampa.
>
>
>
> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> parašė naujienų 
> pranešime:isneb3$4ja$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tas aisku. Dar nuklausiau istoriju, kad sedant baterijai testeris 
>> gliucint gali. Vakare ziuresiu.
>>
>> "Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message 
>> news:isncpr$26h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> rugstinaim auto akumui siaip tai 13,8-14,2 ir viskas... jei per didele 
>>> itampa-turesi per didele krovimo srove-bus blogai, per maza 
>>> itampa-neprikraus pilnai. Auto akumai yra reguliuojami "pagal itampa", o 
>>> turetu buti-pagal elektrolito tanki. taigi is cia ir visos problem. 
>>> Siuolaikiniuose auto paprastai-14,2. rusiskuose ziguliuose ir moskvitc 
>>> budavo 13,8. kaikuriais kitais metais-iki 14,2...
>>> ]
>>>
>>>
>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> parašė naujienų 
>>> pranešime:isn9dq$sob$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Va gal ir gera mntis. Imsim kita testerį, maža ką ten tie kitaicai 
>>>> padaro.
>>>> Nors lyg ir buvo (deja) 12,7, dabar jau nepamenu.
>>>>
>>>>
>>>> "AndriuZ" <krachui@yahoo.com> wrote in message 
>>>> news:isn96r$scu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> siaip dar visai nekenkia siaip akumo itampa pamatuoti be krovimo ir 
>>>>> pamacius kokius ~ 14V pasikeisti testerio batareika :D
>>>>>
>>>>> "Levas" <someone@microsoft.com> wrote in message 
>>>>> news:isn8b4$qvs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kadangi elektronics newsgroupas, tai galiu tik pasakyti, kad kai 
>>>>>> labai labai reikejo, pasidariau savo :)
>>>>>>
>>>>>> O siaip, jei cia Boshas, tai gal shrotai tau pades.
>>>>>>
>>>>>> Bye, Levas
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
>>>>>> news:isn7pi$q2r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Va tokia chernia ten ant generatoriaus
>>>>>>> http://manodalys.lt/product.php?id_product=1043050137
>>>>>>>
>>>>>>> Isideda viens prie vieno.  Plia negi buna tokio pat korpuso ir 
>>>>>>> skirtingu
>>>>>>> parametru???
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Levas" <someone@microsoft.com> wrote in message
>>>>>>> news:isn7dr$pg1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> 1979 gali buti ir kitaip padaryta.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>>>>>>>> news:isn6ks$o8j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Rele tai tokia cherovina kartu su sepeteliais, statosi ant paties
>>>>>>>>> generatoriaus, ant korpuso parasyta 14.5V. Kadangi sudilo 
>>>>>>>>> sepeteliai,
>>>>>>>>> niekas
>>>>>>>>> nesicackina, keicia kartu su reguliatorium. Uztrumpint ar suklysti 
>>>>>>>>> nera
>>>>>>>>> kur,
>>>>>>>>> du varztai, isukai i vieta ir viskas. Sujungti blogai nera ko.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Tik vat ant senos buvo 14V parasyta, o ant naujos 14.5V. Ar tik 
>>>>>>>>> nebus via
>>>>>>>>> suo pakastas, kaip tik 0.5 volto per daug. Kita vartus, kas taip 
>>>>>>>>> gamintu,
>>>>>>>>> kazkokia nesamone.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Isvaziuoju ilgesnen kelionen, tai baisoka, kad akumas neisvirtu. 
>>>>>>>>> Aisku
>>>>>>>>> variantas kelionej susitvarkyt jei blogai bus, ale nesinoretu jau 
>>>>>>>>> labai.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>