priklauso nuo reles reguliatoriaus, siaip berods krauna jei itampa 12,8 (cia jau minimu minimumas, rodantis generatoriaus gedima, bet vazinet, t.y gryzt namo ar nuvaziuot iki serviso net su sviesom galima)-13,5, daugiau jau nelabai gerai akumui, nebent vazineji trumpomis distancijomis, tada perki ''tablete'' kuri daugiau krauna. iskraudineja paprastai del pramustu diodu generatoriui. tada buna kad isjungus varikli neusidega krovimo raudona lempute, bet nebutinai. Prie ko matavimo prietaisas, jei seda akumas, akivaizdu kad iskrova 0.8A ir ''nuseda per savaite'' yra viens kita patvirtinancios savokos. labiausiai itariu signalizacija, pradziai bandyciau jos nejungt. -- vyt/ / "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:jatehe$vga$1@trimpas.omnitel.net... > kiek pamenu tai 13,8-14,2 V > > "kipsas" <nesakysiu@adreso.lt> wrote in message > news:jatbc0$rmb$2@trimpas.omnitel.net... >> 2011.11.27 14:03, LabaiNespauda rašė: >>> Klausimas ar geras matavimo prietaisas. >>> >>> "kipsas" <nesakysiu@adreso.lt> wrote in message >>> news:jat70f$n8b$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Mašinukas Audi 80, dyzelinas >>>> Įdėtas visai naujas akumas. Po savaitės niekur nevažiavimo - išsikrovė >>>> tiek, kad jau užvesti negalėjau. Yra centrinis užraktas ir gamyklinė >>>> signalizacija. Užvedus, rodo apie 15V krovimo įtampą. Veikiant >>>> varikliui ir įjungus visus elektrinius prietaisus įtampa krenta labai >>>> nežymiai. Išjungus variklį ir pamatavus su ampermetru rodo iškrovimą >>>> 0,8 A. Ar taip turi būti? Kodėl akumas nusėda? >>> >> >> Prietaisas rodyklinis. O kokia turi būti krovimo įtampa?