matavimo prietaisas prie to kad gali buti kad vejus rodo o ne krovimo itampa, kas del itampos tai as balsuoju uz varianta :"13,8-14,2 V" " "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jbf5ov$e08$1@trimpas.omnitel.net... > priklauso nuo reles reguliatoriaus, siaip berods krauna jei itampa 12,8 > (cia jau minimu minimumas, rodantis generatoriaus gedima, bet vazinet, t.y > gryzt namo ar nuvaziuot iki serviso net su sviesom galima)-13,5, daugiau > jau nelabai gerai akumui, nebent vazineji trumpomis distancijomis, tada > perki ''tablete'' kuri daugiau krauna. iskraudineja paprastai del pramustu > diodu generatoriui. tada buna kad isjungus varikli neusidega krovimo > raudona lempute, bet nebutinai. > Prie ko matavimo prietaisas, jei seda akumas, akivaizdu kad iskrova 0.8A > ir ''nuseda per savaite'' yra viens kita patvirtinancios savokos. > labiausiai itariu signalizacija, pradziai bandyciau jos nejungt. > > -- > vyt/ / > > > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:jatehe$vga$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek pamenu tai 13,8-14,2 V >> >> "kipsas" <nesakysiu@adreso.lt> wrote in message >> news:jatbc0$rmb$2@trimpas.omnitel.net... >>> 2011.11.27 14:03, LabaiNespauda raðë: >>>> Klausimas ar geras matavimo prietaisas. >>>> >>>> "kipsas" <nesakysiu@adreso.lt> wrote in message >>>> news:jat70f$n8b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Maðinukas Audi 80, dyzelinas >>>>> Ádëtas visai naujas akumas. Po savaitës niekur nevaþiavimo - iðsikrovë >>>>> tiek, kad jau uþvesti negalëjau. Yra centrinis uþraktas ir gamyklinë >>>>> signalizacija. Uþvedus, rodo apie 15V krovimo átampà. Veikiant >>>>> varikliui ir ájungus visus elektrinius prietaisus átampa krenta labai >>>>> neþymiai. Iðjungus variklá ir pamatavus su ampermetru rodo iðkrovimà >>>>> 0,8 A. Ar taip turi bûti? Kodël akumas nusëda? >>>> >>> >>> Prietaisas rodyklinis. O kokia turi bûti krovimo átampa? > >