Tema: Re: Nauja taksu veisle
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-10-17 17:00:57
"Agnė" <shaltas@hotmail.com> wrote in message news:4AD9CB4A.3060909@hotmail.com...
>O kur aš sakiau, kad negali? Sakiau, kad šokinėdami ant "aukščiau" jie
> rizikuoja stuburo sveikata, nes jis lyginant su kojom yra per ilgas, dėl
> to padidėja tikimybė gauti išvaržą:)

Matote, kažkur girdėjote varpus skambant, bet nežinote kur. Taksams visiškai nepavojingas šokinėjimas "ant" aukščiau. O stuburo išvaržos priežastys visai kitos.

> Dėl sveikatos problemų kitoms veislėms nesiginčysiu, visi turi savo
> trūkumų, tik ne visų trūkumai akivaizdūs iš pirmo žvilgsnio.
> O štai svetimom rankom mėšlu žarstytis, cituojant mintis, jog taksų
> nemėgėjai yra priekvailiai, yra tiesiog negražu.

Prašom neiškraipyti minties. Citatoje buvo kalbama apie estetiką, ir tik apie ją.
Nors jūsų pasisakymas irgi vertas dėmesiio. Praktika rodo, kad šitoj vietoj esate teisi.

 Bet, kiek pastebėjau
> skaitydama šitą forumą, tau kartais būdinga nejausti ribų. Prirašysiu
> tai prie veislės trūkumų:P

Jūs man irgi nepatinkate. Ypač dėl kreipinio "tu". Prirašysiu kaip išsiauklėjimo trūkumą.

Iš esmės tai gal ir gerai, kad tam tikra visuomenės dalis nemėgsta taksų. Tai stabdis nevaldomam veislės populiarėjimui, kurio simptomai vis labiau ryškėja, o veislei tai neduotų nieko gero.