90% kad niekas niekam nepaliko jokiem kaimynams... atveze, pasake kad niekas cia negyvena ir kurjeris nusiveze.... parase kad pasieme kaimynas John :D jei turint omeny kad siunta vertingesne tai tikrai.. siaip pardavejas pats kaltas, nes kai tu parduodi preke tai gauni kaip ir invoice is paypal kur nurodytas aisku siuntimo adresas - tuo adresu ir siunti, kad po to nebutu jokiu nesusipratimu... kam jis eme ta ebay registracija nesuprantu... siaip IMHO turetum laimeti dispute - tu prekes negavai ir tau neturetu buti idomu kaip kas kur siunte - tegul aiskinasi su ta siuntu tarnyba ar panasiai nors is kitos puses tai visa tai spres zmogus is paypal, tai gali buti ir loterija, priklausomai gal nuo pirkejo/pardavejo istorijos.... man buvo keli atvejai kai net palikau teigiama feedback per klaida ir po to atgavau $ arba kompensacija priklausomai nuo ko norejau "DRX" <yra@nera.lt> wrote in message news:j1quap$8l6$1@trimpas.omnitel.net... > Situacija pakankamai paini, bet pabandysiu nuosekliai išdėstyt: > Pirkėjas (aš) esu Lietuvoje. Ebay accounte nurodytas registracijos adresas > UK, postage adresas yra LT. > Pardavėjas vokietis esantis DE pardavė prekę ir išsiuntė registruotu paštu > sumaišęs adresus i UK (mano registracijos vietą, kur deja jau nebegyvena > niekas pažystamas) prekę siuntų tarnyba neradus nurodyto gavėjo (galbut > nieko namie nebuvo) paliko/atidavė nežinomam "kaimynui". > Šitą faktą pardavėjas patvirtino tarpusavio susirašinėjime ebay žinutėmis. > Pardavėjas teigia kad Ebay nurodydamas duomenis apie mane nurodė tik > registracijos adresą kuriuo jis išsiuntė siuntą. > > Praktika rodo kad panašiu atveju iškėlus ginčą ebay negražino pinigų. Tada > menkavertė siunta neregistruotu paštu taip pat nusiusta registracijos o ne > siuntinių adresu. > > Kaip isspresti tokį painų reikalą ir susigražinti pinigus? siunta iteikta > "kažkam" ryškiai bus prarasta, bet ar už tai neturėtų atsakyti siuntų > tarnyba? > siuntos vertė virš 300e. > > dėkui > > -- > ------ > > >