o skambinejai kam? paypalui? ebayjui? pardavejui? ar siuntejui? -- ------ "Sobakalovas" <sagfsda@google.lt> wrote in message news:j2e3g7$fo$1@trimpas.omnitel.net... > Buvo panasi problema su skirtingais adresais kilus, pinigus grazino per > pusantro menesio jiems kas antra diena skambinejant ir bunant UK, jei is > LT skambinsi tai isleisi daugiau pinigu nei tau pirkinys kainavo, o jei > laiskus rasysi buk pasiruoses kokiam pusmeciui susirasinejimo, neskuba jie > arba nespeja. > > "DRX" <yra@nera.lt> wrote in message > news:j1quap$8l6$1@trimpas.omnitel.net... >> Situacija pakankamai paini, bet pabandysiu nuosekliai išdėstyt: >> Pirkėjas (aš) esu Lietuvoje. Ebay accounte nurodytas registracijos >> adresas UK, postage adresas yra LT. >> Pardavėjas vokietis esantis DE pardavė prekę ir išsiuntė registruotu >> paštu sumaišęs adresus i UK (mano registracijos vietą, kur deja jau >> nebegyvena niekas pažystamas) prekę siuntų tarnyba neradus nurodyto >> gavėjo (galbut nieko namie nebuvo) paliko/atidavė nežinomam "kaimynui". >> Šitą faktą pardavėjas patvirtino tarpusavio susirašinėjime ebay >> žinutėmis. >> Pardavėjas teigia kad Ebay nurodydamas duomenis apie mane nurodė tik >> registracijos adresą kuriuo jis išsiuntė siuntą. >> >> Praktika rodo kad panašiu atveju iškėlus ginčą ebay negražino pinigų. >> Tada menkavertė siunta neregistruotu paštu taip pat nusiusta >> registracijos o ne siuntinių adresu. >> >> Kaip isspresti tokį painų reikalą ir susigražinti pinigus? siunta iteikta >> "kažkam" ryškiai bus prarasta, bet ar už tai neturėtų atsakyti siuntų >> tarnyba? >> siuntos vertė virš 300e. >> >> dėkui >> >> -- >> ------ >> >> >> >