mumumčik zergatronas wrote: > man tai juokingi tokie "pareiskimai" apie "taskus", kai imone nepazeide > jokio istatymo ir netgi elgiasi korektiskai, pateikdama tik pavyzdi > pamastymui. > > "Žodžiu paskubėjau, nusipirkau D60" > > kazkodel jei atsiranda noras pasinaudot istatymo leidziamais metodais > savo klaidas taisyti kitu saskaita, tai laikoma gero tono pozymiu. a) Įstatymai to neleidžia (elektronikos ir foto prekės yra įtrauktos į negrąžintinų sąrašą) b) Žmogus teiraujasi ar negalėtų pasinaudoti tokia galimybe, jeigu tokia yra - nematau nieko blogo. c) Geras vadybininkas ir yra geras vadybininkas dėl to, kad jis mato, kad klientas jį maitina. Todėl net ir idiotui klientui esant jis elgsis maloniai. Istorija iš gyvenimo: Buvau sekmadienį moletų plente besibazuojančioje Armėniškų valgių kavinėje (rodos araraks vadinas). Ir ten tok įvyko incindentas (pavadinkim taip) - kažkokie prastos išvaizdos, nekaip apsirengę klientai (rodos armėnai) pradėjo įstaigos šeimininkui (spėju armėnui) komentuoti, kad jo šašlykas niekam tikęs ir jie labai nepatenkinti, pradėjo ant jo važiuot. Šeimininkas, žinoma, susinervino ir pasakė, kad jeigu jums nepatinka, tai jūs galite čia nesilankyti. Po minutės grįžo susitvardęs ir pasiūlė pakeisti patiekalą (nemanau, kad jis pripažino klaidą [jeigu tokia buvo], nes neragavo jų patiekalų) ir taipogi pasiūlė savo sąskaita įpilti po 50g. Viską tai padarė su šypsena ir maloniu aptarnavimu. Man tai padarė įspūdį. Šeimininkui už tai gili pagarba. Ateity drąsiai ir mielai čia lankysiuos (nors man jų maistas ir taip patinka) ir drąsiai galėsiu rekomenduoti juos kitiems. Be to - šią istoriją jau papasakojau keliems savo draugams, taipogi rašau ją čia - naujienų grupėje. Taigi būdamas malonus, jis gavo rekomendacijas, pagarbą ir sudarė gerą įspūdį netgi tiems, kurių, galbūt, jis nemtaė ir TIKRAI nemanau, kad jiems norėjo sudaryti įspūdį.